تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
در لیگ والیبال هم اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد که همه را یاد فوتبال می‌اندازد.
دستور وزیر و نماینده مجلس برای انتخاب یک مربی!
فرهاد ظریف ستاره سابق تیم ملی والیبال امروز دست به افشاگری زد و از ارتباطات برای انتخاب مربیان لیگ برتر والیبال گفت. خلاصه ای از حرف های او را می خوانید؛
*من دوره‌های مربیگری را در ایران و آمریکا گذراندم ولی یکسری دوره ها را نگذراندم چون انگار آنها بیشتر جواب می‌دهند؛ مثل دوره های پارتی بازی و لابی‌گری!
*اینطور دوره‌ها کلاس خصوصی دارند منتهی من بلد نیستم و نمی توانم این کلاس ها را پاس کنم!
*در لیگ والیبال تعداد انگشت شمار مربی داریم که می توانند توانایی شان را ثابت کنند. یکسری مربیان چند سال از بازنشستگی‌شان می گذرد ولی با توجه به ارتباطات و لابی گری کار می کنند. یکی از تیم های بزرگ ما که الان ته جدول است.... مربی اش با مدیر دوست است. قرارداد امسال که هیچی، قرارداد سال بعدش را هم بسته، بدون اینکه بندی برای کنسلی اش داشته باشد.
*بعضی مقامات سیاسی از جمله یک وزیر و یک نماینده مجلس به رئیس باشگاه زنگ می زنند که باید این مربی را بگیری! خود مدیرعامل به من گفت. گفت اگر مربی را نمی آوردم خودم برکنار می شدم.
*یکی از مربیان معروف لیگ به من زنگ زد و گفت باید لابی کنی. در رابطه هایت باید قوی باشی. گفتم من هیچوقت وارد والیبال نمی شوم.
*در دوران بازیگری دنبال لابی و پارتی بازی نبودم. هیچوقت به مربی یا رفیقم زنگ نزدم که من را به تیم تان ببرید. در مربیگری هم نمی خواهم ضعف دست کسی بدهم.
https://mardomefarda.ir/vdcc.0qsa2bqspla82.html
منبع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما