تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
جالب است ۰
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از پیروزی تیمش در دیدار برابر رئال سوسیه‌داد ابراز خوشحالی کرد.
ژاوی: این پیروزی نشان داد در مسیر درستی هستیم
به گزارش مردم فردا،بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیه‌داد رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 از سد این تیم عبور کند. 
این اولین پیروزی بارسا در رقابت‌های فصل جدید پس از تساوی در دیدار هفته اول بود که با درخشش روبرت لواندوفسکی و آنسو فاتی به پایان رسید تا هواداران این تیم به فصل جدید امیدوار باشند. 
ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« پیروزی در این زمین همیشه دشوار است اما ما باید به اندازه کافی آرام باشیم که بتوانیم بازی خوبی در زمین حریف ارائه دهیم. ما بین دو نیمه در این باره حرف زدیم و به فضاهای بیشتری حمله کردیم. این پیروزی انرژی تازه‌ای به ما می‌دهد. هفته پیش نتیجه خوبی نگرفتیم ما باید صبور باشیم و باور داشته باشیم. امروز بازی بهتری ارائه کردیم.»
سرمربی بارسلونا با اشاره به اهمیت این پیروزی اظهار داشت:«ما تازه در ماه آگوست هستیم اما به نظر می‌رسد که نگرانی‌هایی وجود دارد. باید هوشمندانه رفتار کنیم. هرچند ما تیمی جوان هستیم. در نیمه دوم صبورتر بودیم. از این نتیجه خوشحال هستم و کسب این سه امتیاز نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قرار داریم.»
او درباره سیستم تیمش در این بازی اضافه کرد:«آنها با شکل الماسی بازی کردند و ما باید یک مدافع را برابر خط میانی این تیم قرار می‌دادیم. از دو هافبک دفاعی استفاده کردم تا کار را برای آنها سخت کنم. با وجود تغییر سیستم، بسیار خوب در هر دو ساختار 3-4-3 و 3-3-4 بازی کردیم. پس از عدم پیروزی در بازی اول باید جسورانه‌تر به میدان می‌رفتیم.»
این مربی کاتالان با انتقاد از بازیکنانی که در لیست مازاد قرار دارند اما هنوز بارسا را ترک نکرده‌اند گفت:« این موضوع که نمی‌توانم از کُنده استفاده کنم بسیار برایم ناراحت‌کننده است. بازیکنانی هستند که نمی‌خواهند از این باشگاه جدا شوند، در هر حال هرکس به فکر منافع خودش است.»
ژاوی همچنین درباره درخشش لواندوفسکی اظهار داشت:«او یک الگو برای ماست. صحبت‌های بسیاری درباره تجربه این بازیکن داشتیم. باید ببینیم که چطور از فضاها برای حمله کردن به دروازه حریف استفاده می‌کند. او ذاتا رهبر است.»
https://mardomefarda.ir/vdcf1jdy.w6dyyagiiw.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما