تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
اولین فیلم عرفان حسینی آماده حضور در جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود.
فیلم کوتاه «جمال‌آباد» برای اکران به جشنواره های بین المللی می رود
هم‌زمان با اتمام تدوین فیلم کوتاه «جمال‌آباد» به نویسندگی و کارگردانی «عرفان حسینی» این فیلم آماده حضور برای جشنواره‌های جهانی بین‌المللی می‌شود.
 فیلم‌برداری فیلم کوتاه جمال آباد که ژانر آن معمایی عاشقانه است مدتی پیش در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید و گروه بازیگران آن را رامبد کمالی، نازنین فراهانی ،امیر محمد علی اکبر ،حامد کریوند، فرزانه ذالبیک، محسن کرم پور، انسیه رحمانی و سامینا راد متین(بازیگر خردسال) تشکیل می‌دهند.


در خلاصه داستان فیلم آمده است: 
کیانوش مرد ثروتمندی است که از دورهمی و مهمانی خوشش نمی‌آید پارمیدا همسرش می‌خواهد در شب تولد کیانوش او را سوپرایز کند و تعدادی مهمان دعوت کرده اما قبل از حضور کیانوش اتفاق عجیبی می‌افتد که ریشه‌ای قدیمی دارد و مشکلاتی را برای این زوج به وجود می‌آورد…
عرفان حسینی کارگردان فیلم جمال‌آباد، فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۹۴ به عنوان کارگردان نمایش «چمدان» آغاز کرد و این اثر اولین تجربه کارگردانی او در زمینه فیلمسازی است. حسینی در سال‌های گذشته به عنوان مجری طرح در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته و مدتی پیش یک مسابقه نمایش خانگی به نام «ترس عجیب» را  کارگردانی کرد که هنوز به مرحله پخش نرسیده است. 
سایر عوامل فیلم عبارتند از: 
تدوین: مرتضی مصباح، مدیر فیلمبرداری: سجاد خجو 
مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: سمر پوست پرداز، صحنه ولباس: انسیه رحمانی، عکاس: سارا پوست پرداز، منشی صحنه: سیده فاطمه سید جلالی، دستیاران کارگردان: حامد عبادی، مهشید نویان، تهیه کننده: رامبد کمالی

 
https://mardomefarda.ir/vdci.zazct1az5bc2t.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما