تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
چند روز پیش علی درخشی خالق مجموعه دیرین دیرین اعلام کرد که با پروژه خداحافظی می کند، به دنبال او محمدرضا علیمردانی راوی این اثر نیز این مجموعه را ترک کرد.
علت خداحافظی کارگردان «دیرین دیرین» از زبان خودش
به گزارش مردم فردا،علی درخشی کارگردان «دیرین دیرین» در توضیح بیشتر علت کنارگیری خود خستگی را اعلام کرد و گفت: دیگر خسته شده بودم. با دیگر عوامل اختلاف نظر داشتم، ممکن است اشتباه از سمت من باشد اما اختلاف زیاد بود و نتوانستیم به جمع بندی برسیم که ادامه دهیم برای همین ترجیح دادم که این پروژه را ترک کنم.
اختلافات ما از بیزنس پلن تا بقیه مسائل بود. به نظر من خیلی چیزها سر جای خودش نبود. با احترام به مجموعه ولی نگاه من متفاوت است، انتظارات دیگری داشتم و به عنوان خالق مجموعه انتظار داشتم اصلاحات اتفاق بیفتد، تغییراتی صورت بگیرد و روش درآمدزایی متفاوت شود اما مجموعه دوست داشت راه خودش را برود.
 از کسی نخواستم این کار را ترک کند اما آنها به من لطف داشتند و این برای من ارزشمند است، این واکنش نماینگر این است که خلاقیت و انسانیت برایشان مهم است، پروژه #دیرین_دیرین کارخانه تولیدی نیست بلکه مجموعه ای است که کار فرهنگی می کند و از خلاقیت آدم ها نشات می گیرد. باید درک شود که خلاقیت به راحتی خریدنی یا جایگزین کردنی نیست و خوشبختانه این موضوع را من و همکارانم درک می کنیم.
با وجود اینکه خودم با کمک صدای محمدرضا علیمردانی و محمد ابوالحسنی مرحوم که حمایت کرد این شخصیت ها و مجموعه را خلق کردیم ولی بیشترین کسی که انرژی و زندگی خودش را برای این پروژه گذاشت من بودم. ۹ سال از بهترین سال های عمرم را برای این پروژه گذاشتم و الان نمی دانم برای «دیرین دیرین» چه اتفاقی می افتد.
بی‌کار نخواهم ماند و شروع می کنم به کار زیرا فکر می کنم چند سالی به خودم ظلم کردم. مخاطبان از پشت پرده و سختی های کار اطلاعی ندارند، وقتش است به خودم اجازه دهم خودم باشم، نفس بکشم و جبران کنم.
https://mardomefarda.ir/vdcfxxdy.w6dyjagiiw.html
منبع : صبا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما