تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
جالب است ۰
درحالیکه تیم ملی کشتی آزاد ساعاتی طولانی را برای رسیدن از تهران به قونیه پشت سر گذاشت، تیم ملی فرنگی با این شرایط زمان کمی تا وزن‌کشی ۵ وزن اول خود خواهد داشت.
دردسر تیم ملی کشتی فرنگی ایران در قونیه
به گزارش مردم فردا،تیم ملی کشتی آزاد ساعت 4 صبح روز 16 مرداد از خانه کشتی راهی فرودگاه شد تا 8 صبح به سمت آنکارا پرواز کند.
جدای از معطلی در فرودگاه، مسیری که آزادکاران با اتوبوس از آنکارا تا قونیه محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی سپری کردند، حدودا 5 ساعت به طول انجامید و به این ترتیب این تیم عصر روز یکشنبه به خوابگاهش رسید. با توجه به اینکه مسابقات از صبح فردا (19 مرداد) آغاز می‌شود، تیم ملی آزاد زمان مناسبی برای رفع خستگی و انجام تمرین سبک در قونیه را داشته است.
تیم ملی فرنگی قرار است فردا (چهارشنبه) راهی ترکیه شود و از جمعه مسابقاتش آغاز خواهد شد. باتوجه به اینکه پروازها چارتر بوده، شاگردان محمد بنا یا باید همراه با تیم آزاد در روز 16 مرداد راهی ترکیه می‌شدند که به این شکل زمان زیادی پیش از مسابقه در قونیه بودند و این برای تیم خوب نبود، یا اینکه 19 مرداد تهران را به مقصد قونیه ترک کنند.
پیش از این پیش‌بینی کادرفنی فرنگی این بود که با توجه به نزدیکی مسافت کشور میزبان به ایران، فرنگی‌کاران تا ظهر به محل اقامت خود خواهند رسید و نفرات 5 وزن اول مشکلی خاصی از نظر استراحت و آمادگی برای حضور روی تشک نخواهند داشت اما باتوجه به معطلی در فرودگاه و مسافت نسبتا زیاد آنکارا تا قونیه، این نگرانی ایجاد شد که تیم ملی فرنگی زمان مناسبی به دهکده بازی‌ها نخواهد رسید.
اعتراض کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی باعث شد تلاش برای به حداقل رساندن زمان حضور فرنگی‌کاران در قونیه انجام شود.
کادر فنی تیم ملی فرنگی در هر مسابقه‌ای 48 ساعت پیش از آغاز رقابت‌ها را زمان ایده‌آلی برای حضور در کشور میزبان می‌داند.
https://mardomefarda.ir/vdcdfn0f.yt0zs6a22y.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما