تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳
جالب است ۰
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
ترافیک روان در تمام جاده‌ها؛ بارش باران در برخی از محورهای شمالی
به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور تردد در تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آرام و روان گزارش شده و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای دو استان گیلان و مازندران است.

وی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ محور ریگان - ایرانشهر تنها محور مسدود شریانی در کشور است. همچنین جاده امام‌زاده داوود نیز همچنان مسدود است و علاوه بر این دو محور لاسم - ارجمند و محور جوزم - دهج نیز همچنان مسدودند.

شیرانی به اشاره به سفر برخی از شهروندان به زادگاه خود برای شرکت در مراسم‌های عزاداری اظهارکرد:‌ برخی از هموطنان برای شرکت در مراسم‌های عزاداری به شهرهای دیگر یا زادگاه خود سفر می‌کنند و با توجه به اینکه از فردا روز کاری آغاز می‌شود ممکن است بخواهند در ساعات پایانی شب و با عجله به شهرهای محل زندگی خود بازگردند. از این رو لازم است که رانندگان حتما توجه داشته باشند که از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و به هیچ عنوان در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcjxoev.uqeyazsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما