تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷
جالب است ۰
بانوی تیراندازی کشورمان مصمم است در مسابقات جهانی مصر سهمیه المپیک را کسب کند.
برنامه تیرانداز المپیکی کشورمان برای کسب سهمیه چیست؟
به گزارش مردم فردا،الهه احمدی در جریان مسابقات لیگ تفنگ و کسب عنوان دوم در هفته نخست، اظهارداشت: باتوجه به شرایط کرونا که ۲ سال گذشته را تحت تاثیر قرار داده بود پانزدهمین دوره لیگ امسال پر قدرت شروع و برگزار شد. سطح رکوردها بسیار بالا و خوب بود. با وجود اینکه قوانین تیراندازی تغییر کرده نمی‌توان در سطح فینال تشخیص داد چه کسی قرار است روی سکو باشد. 
ملی‌پوش تفنگ کشورمان در پاسخ به این سوال که به دلیل نزدیکی به مسابقات کسب سهمیه لیگ چقدر می‌تواند به آمادگی ورزشکاران کمک کند، گفت: قطعا مسابقه دادن به تیراندازان کمک می‌کند. از آنجایی که ما هم به دلیل مشکلات مختلف خیلی نمی‌توانیم به مسابقات برون‌مرزی برویم، قطعا مسابقات لیگ که رکوردهایی در چنین سطحی دارد خیلی کمک خواهد کرد در این صورت سطح تیراندازان ملی هم بالا خواهد رفت. لیگ یک مسابقه منظم، منسجم و بسیار فشرده است. 
احمدی درباره سطح آمادگی خود بعد از بازگشت دوباره به تیراندازی، عنوان کرد: من که هیچ وقت راضی نیستم و نباید هم باشم. قطعا نقاط ضعف زیاد و افت رکورد دارم که باید اینها را جبران کنم. فعلا رنک ۵ ایران هستم، ۲.۵ -۳ سالی که در تیراندازی نبودم طبیعی است شرایط بدنی و رکوردم افت کرده است اما تلاش می‌کنم همه مسابقات برایم جدی و هدفمند باشد. تمرینات اختصاصی دارم و غیر از آن زیر نظر مربیان ملی هستم. امیدوارم بتوانم خودم را به مسابقات مصر برسانم.
وی ادامه داد: سطح رکوردهای تیراندازی به خصوص در تفنگ بالا رفته و تیراندازان جوانی در کل دنیا ظهور کردند که کار را سخت می‌کند. اگرچه من تجربه دارم اما شرایطم طوری بوده که کار برایم سخت‌تر خواهد شد هر چند این سختی مانع از این نمی‌شود کاری نکنم بلکه باعث می‌شود هوشیار باشم و تمریناتم را قوی‌تر دنبال کنم تا در آینده موفق شوم.
https://mardomefarda.ir/vdcjvoev.uqeyyzsffu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما