تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱
جالب است ۰
به گفته سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان، این تیم که برای نخستین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند هیچ تجربه و پیشینه‌ای از رقابت با حریفانش در این بازی‌ها ندارد.
اطلاعات «صفر» تیم بسکتبال سه نفره بانوان از حریفانش در قونیه
به گزارش مردم فردا،افسانه حسن نایبی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ بانوان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی توضیح داد.
وی با بیان اینکه تمرینات این تیم برای حضور در بازی‌ها کماکان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: ۱۸ مرداد زمان اعزام بانوان بسکتبال به قونیه است تا آن زمان همچون روزهای گذشته روزی دو جلسه تمرین در آکادمی ملی المپیک خواهیم داشت. این تمرینات در راستای برنامه همیشگی بر مبنای بدنسازی و شوت و تاکتیک دنبال می‌شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ بانوان با بیان اینکه ۶ نفر در اردوی این تیم حضور دارند تصریح کرد: برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیب ۴ نفره در اختیار خواهیم داشت اما پیش از زمان اعزام، این ترکیب اعلام رسمی می‌شود.
حسن نایبی از وضعیت آمادگی اردونشینان تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ابراز رضایت کرد اما نتیجه گیری در قونیه را منوط به شرایط بازی‌ها و موقعیت حریفان عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ترکیه، سنگال و اردن حریفان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در مرحله مقدماتی بازی‌های کشورهای اسلامی هستند، به این پرسش مبنی بر اینکه «پیش بینی صعود از مرحله مقدماتی را دارید؟»، پاسخ داد و گفت: پیش بینی عملکرد بازیکنان و نتیجه گیری به دو فاکتور بستگی دارد. یا باید تجربه رقابت با حریفان را داشته باشیم یا شرایط ارزیابی بازیکنان آنها را در اختیار داشته باشیم. در حالی که برای ما هیچ یک از این دو فاکتور مهیا نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ بانوان با تاکید بر اینکه شاگردانش هیچ تجربه‌ای از رقابت با ترکیه، اردن و سنگال ندارند، تصریح کرد: فیبا برای رویدادهایی که خود برگزار کننده آن است فایلی متشکل از فیلم تیم‌های شرکت کننده و معرفی بازیکنانش بارگذاری می‌کند. این گونه می‌توانیم به شناخت نسبی از تیم‌ها دست یابیم. بازی‌های اسلامی اما زیر نظر فیبا برگزار نمی‌شود و به همین دلیل این شرایط را نداریم.
وی ادامه داد: ما با شناخت صفر از حریفان در بازی‌های اسلامی شرکت می‌کنیم. تمام اطلاعات ما مربوط به این است که قطعاً ترکیه به عنوان میزبان حداکثر تلاش را داشته و دارد که تا فینال و قهرمانی پیش برود. سنگال به عنوان یک کشور آفریقایی قطعاً بازیکنانی با شرایط جسمانی خوب در اختیار دارد و اردن هم همیشه از تیم‌های خوب در بسکتبال آسیا بوده است.
حسن نایبی تاکید کرد: این برای اولین بار است که تیم بسکتبال سه نفره بانوان در بازی‌های اسلامی شرکت می‌کند. با همه اینها تلاشمان این است شرایطی خوب را رقم زده و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم. البته از هر گروه دو تیم صعود می‌کند و ما امیدواریم یکی از این دو تیم باشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان با تاکید بر اینکه دیدار اول مان در بازی های کشورهای اسلامی سخت ترین دیدار به حساب می آید، گفت: این رقابت کاملا با دست خالی انجام می شود اما برای رقابت با حریفان دوم و سوم خودمی توانیم بر اساس دیدار اولی که آنها در قونیه داشته اند به اطلاعات بهتری از شرایط شان دست یابیم.
https://mardomefarda.ir/vdcjaaev.uqeyizsffu.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما