تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه هیچ جایگزینی برای توافق برجام وجود ندارد، اعلام کرده است که مسکو خواهان احیای سریع اجرای توافق هسته ای با ایران است.
روسیه: خواهان احیای سریع اجرای توافق هسته ای ایران هستیم
به گزارش مردم فردا،«ایگور ویشنوتسکی» معاون اداره منع اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که هیچ جایگزینی برای توافق هسته ای ایران وجود ندارد و ما خواهان احیای سریع اجرای توافق هسته ای ایران هستیم.

وی در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (NPT) در سازمان ملل گفت: ما بر ضرورت بازگرداندن اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) برای حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران در اسرع وقت تأکید داریم.

 در حال حاضر بزرگترین مانع احیای توافق هسته‌ای با ایران، سیاست یکجانبه آمریکا در ادامه تحریم ها و اقدامات ضد ایرانی است که تا کنون بسیاری از مقامات غربی و آمریکایی به شکست آن اذعان کرده‌اند، این در حالیاست که ایران تا کنون بارها بر آمادگی خود برای اجرای توافق هسته ای در صورت پای بندی همه طرف های غربی تاکید کرده است.

به نظر می‌رسد که دولت بایدن علی رغم برخی ادعاهای مقامات کاخ سفید، همان راه شکست خورده پیشین واشنگتن علیه ایران را در اعمال تحریم و فشار حداکثری در پیش گرفته است.
https://mardomefarda.ir/vdcj8aev.uqeyyzsffu.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما