تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
جالب است ۰
«شب آخر»، «زخم و خنجر» و «شب بیدار»، سریال‌هایی هستند که محرم امسال قرار است از شبکه‌های سیما پخش شوند.
سریال‌هایی که محرم ۱۴۰۱ از تلویزیون پخش می‌شوند
به گزارش مردم فردا،محرم ۱۴۰۱ به رسم هر سال تعدادی سریال جدید از تلویزیون پخش می‌شود. محرم امسال قرار است سریال‌های  «شب آخر» به کارگردانی مهسا فتحعلی، «زخم وخنجر» به نویسندگی و کارگردانی حسین گنج خانی و «شب بیدار»، ساخته رضا ابوفاضلی از شبکه‌های سیما پخش شوند. باتوجه به اینکه هنوز خبر موثقی درباره زمان پخش و شبکه پخش کننده این آثار منتشر نشده است، می توان گفت زمان پخش این سه مجموعه بعد از دهه اول محرم خواهد بود.
«شب آخر»، مجموعه‌ای ۱۰قسمتی و روایتی از زندگی دو خانواده است که یکی از آن‌ها اخلاق مدار و دین محور است و دیگری مال اندوز و غرق در ظواهر زندگی. در این سریال، بازیگرانی همچون مجیـــد مشـــیری، ساناز سمـــاواتــی و شیوا خسرومهر بازی می‌کنند.
سریال «شب بیدار»، اصلی‌ترین گزینه شبکه۲ برای پخش در ایام محرم است. در این مجموعه، بازیگرانی، چون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری و مهدی سلوکی نقش می‌آفرینند. محور اصلی سریال «شب بیدار»، یتیم نوازی و توجه به یتیم و آموزه‌های دینی درباره آن است.
مجموعه «زخم و خنجر» نیز که از حضور جعفر دهقان، حبیب دهقان‌نسب و خسرو شهراز بهره گرفته است، داستانی از اوایل دوره حکومت رضاخان در روستایی به نام خنداب را روایت می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdccseqs.2bqxp8laa2.html
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما