تاریخ انتشار :جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
جالب است ۰
سامسونگ گزارش مالی سه ماهه دوم سال خود را منتشر کرد که بر اساس آن، شرکت کره‌ای از سال 2018 تاکنون بهترین سود سه ماهه دوم خود را به دست آورده است.
گزارش مالی سامسونگ از رکورد درآمد خبر می‌دهد
به گزارش مردم فردا،غول فناوری مستقر در کره جنوبی اعلام کرد که سود آن برای دوره سه ماهه منتهی به 30 ژوئن (9 تیر) حدود 10.8 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با همین دوره زمانی در سال گذشته، 12 درصد افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، سامسونگ همچنین با درآمد 59.1 میلیارد دلاری خود که بیش از 21 درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده، موفق شد رکورد درآمد سه ماهه دوم خود را به ثبت برساند.

عملکرد بخش موبایل سامسونگ
هرچند درآمد کسب‌وکار موبایل این شرکت در مقایسه با سه ماهه اول به دلیل افزایش هزینه قطعات کاهش پیدا کرده، اما نسبت به سال قبل 31 درصد افزایش یافته است، زیرا گوشی‌های پرچمدار آن مانند سری گلکسی S22 و سری گلکسی تب S8 با فروش بسیار خوبی همراه شده‌اند.

سامسونگ انتظار دارد که بازار گوشی‌های هوشمند در نیمه دوم سال ثابت بماند یا رشد تک رقمی داشته باشد. این شرکت همچنین قصد دارد فروش گوشی‌های پرچمدار خود را با یک سری از تاشو‌های جدید خود گسترش دهد که انتظار می‌رود در رویداد آنپکد بعدی آن در تاریخ 10 آگوست 2022 (19 مرداد) معرفی شوند.

بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم و همزمان با رکود اقتصادی بسیار گسترده، با کاهش تقاضا مواجه شده‌اند. طبق گزارش‌های منتشر شده، در سه ماهه دوم 270 میلیون گوشی توسط فروشندگان فروخته شده که این میزان نسبت به سه ماهه اول سال 9 درصد کاهش یافته است.

سامسونگ بیشتر به عنوان تولیدکننده گوشی و تلویزیون شناخته می‌شود، اما این شرکت همچنین تراشه‌های حافظه نیز می‌فروشد. در سه ماهه دوم، فروش واحدهای حافظه سامسونگ نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.
https://mardomefarda.ir/vdchkknz.23nvwdftt2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین