تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
جالب است ۰
نامزد رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال از پیگیری رد صلاحیتش و اقداماتی که قصد دارد در این خصوص انجام دهد صحبت کرد.
واعظ آشتیانی: من و اسدی در یک بیانیه همه چیز را به مردم خواهیم گفت
به گزارش مردم فردا،امیررضا واعظی آشتیانی در خصوص پیگیری ماجرای رد صلاحیتش از سوی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این خصوص در روزهای اخیر صحبت‌هایی مطرح شده و بخشی از موارد را گفته‌ایم ولی خیلی از موارد و ابهامات باقی مانده را هم قصد داریم طی ۱-۲ روز آینده در یک بیانیه جامع به سمع و نظر فوتبالدوستان برسانیم و خیلی از مسایل و ابهاماتی که در این خصوص وجود دارد را در این بیانیه مطرح خواهیم کرد.
وی افزود: این بیانیه به صورت مشترک از جانب من و آقای اسدی صادر خواهد شد و طی آن قصد داریم ضمن اینکه خیلی از موارد و اتفاقات را به صورت شفاف مطرح کنیم، یک فراخوانی هم طی آن خطاب به حقوقدانان کشور خواهیم داشت تا به این موضوع ورود کنند و از لحاظ حقوقی اتفاقاتی که رخ داده بررسی شود. 
نامزد رد صلاحیت شده فدراسیون فوتبال در مورد اینکه احتمالی برای بازگشت خودش به انتخابات قائل است یا نه، گفت: در اینجا مواردی مطرح است که بحث ما صرفاً بازگشت به انتخابات نیست و مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. بحث ما بازگشت نیست ولی اینطور هم نیست که ماجرای حضور ما در انتخابات منتفی شده باشد و بخواهیم به طور قطع بگوییم که ما در این انتخابات حاضر نیستیم و احتمال هرچیزی وجود دارد. 
واعظ آشتیانی در مورد اینکه اگر در پیگیری از نهادهای داخلی به نتیجه نرسند، آیا ماجرا را به نهادهای بین المللی مثل فیفا می‌کشانند یا نه، گفت: نه این چنین نیست و این یک موضوع داخلی است و باید در داخل آن را حل و فصل کنیم و بحث آبروی فوتبال ایران مطرح است و کار را به مراجع بین المللی و خارج از ایران نخواهیم کشاند.
https://mardomefarda.ir/vdcdso0f.yt0z96a22y.html
منبع : ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما