تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۱
جالب است ۰
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از ادامه عملیات امداد و نجات ۲ فرد مفقود حادثه ریزش معدن کروم در شهرستان اُرزوییه طی دومین روز حادثه خبر داد و گفت که از یک شرکت معدنی در سیرجان سه بیل مکانیکی سنگین به منطقه اعزام و به تیم آوربرداری اضافه شدند.
آخرین خبر از عملیات نجات مفقودان معدن «اُرزوئیه»
به گزارش مردم فردا،رضا فلاح افزود: به دلیل ریزش کوه و نیاز به ماشین آلات سنگین، عملیات جست و جوی مفقودان طی شب گذشته متوقف شد اما با اعزام سه دستگاه بیل مکانیکی سنگین از شرکتی معدنی در سیرجان کار آواربرداری مجدد آغاز شده است.
وی بیان کرد: مسیر صعب العبور (سخت گذر) و کوهستانی به همراه ریزش سنگ کار عملیات نیروهای امدادی را سخت و پرمخاطره کرده است.
فعالیت ۲۷ نیروی امداد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اظهارداشت: هم اکنون به همراه ۲۷ نفر از نیروهای امداد و نجات شامل ۲ تیم‌ جست و جو در آوار، یک تیم سگ های زنده یاب و نیز یک تیم واکنش سریع نیز در محل حادثه حضور دارند و مسئولان شهرستان نیز به همراه همه ظرفیت هایشان برای امداد رسانی بسیج شده اند.
وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر مرکز استان، شهرستان ارزودیه به همراه یک تیم اعزامی از شهرستان بافت جست و جوی مفقودان حادثه معدن کروم را انجام می دهند.
بعدازظهر پنجشنبه دیواره کوه معدن روباز کرومیت چیل آباد واقع در شهرستان ارزوئیه حین انجام برداشت از معدن، ریزش کرد و این حادثه موجب زیر آوار ماندن سه نفر شد که یک نفر از آنان توسط عوامل هلال احمر نجات یافت و جست و جو برای یافتن ۲ مفقود دیگر این حادثه ادامه دارد.
ارزوئیه در فاصله ۲۷۱ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcftydy.w6dx1agiiw.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین