تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷
جالب است ۰
نتایج یک نظر‌سنجی نشان داد که بیش از ۶۰ درصد مردم آمریکا مخالف نامزدی رئیس‌جمهوری کنونی و پیشین این کشور برای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هستند.
مخالفت بیش از ۶۰ درصد آمریکایی‌ها با نامزدی بایدن و ترامپ در انتخابات
به گزارش مردم فردا،به نقل از  تاس، نظرسنجی انجام شده توسط سرویس تحقیقاتی دانشگاه کوئینیپیاک نشان داد که بیش از ۶۰ درصد از شهروندان آمریکا مخالف نامزدی «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری فعلی و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال ۲۰۲۴ هستند.

بر اساس نتایج این نظر سنجی که روز گذشته -چهارشنبه- منتشر شد، نزدیک به ۷۱ درصد از پاسخ دهندگان با نامزدی بایدن دموکرات برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ مخالف هستند.

۵۴ درصد از حامیان حزب دموکرات نیر چنین دیدگاهی دارند. این در حالی است که ۶۴ درصد رای دهندگان با مشارکت ترامپ جمهوری‌خواه در رقابت‌های آتی ریاست جمهوری مخالف هستند.

محبوبیت مردمی بایدن طی این هفته به ۳۶ درصد کاهش یافت که کمترین میزان طی ۱۹ ماه حضور وی در کاخ سفید بوده است به طوری که ۵۹ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد این رئیس‌جمهور ابراز نارضایتی کرده‌اند.

دلیل کاهش محبوبیت بایدن افزایش شدید تورم در آمریکاست که در ماه ژوئن به بالاترین سطح خود در ۴۰ سال گذشته یعنی ۹ و یک دهم درصد در سال رسید.

در این نظرسنجی که توسط دانشگاه کوئینیپیاک طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ جولای  انجام شد، هزار و  ۵۲۳ نفر شرکت کردند و میزان خطای آن دو نیم درصد تعیین شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcfcydy.w6dxvagiiw.html
منبع : ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین