تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۴
جالب است ۰
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است شاگردانش پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا به روحیه و انگیزه بالایی برای کسب همین عنوان در رقابتهای جهانی رسیده‌اند.
امیدواری سرمربی فرنگی‌کاران جوان به درخشش در جهانی
به گزارش مردم فردا،چندی پیش تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان با سرمربیگری حمید باوفا موفق شد با با کسب ۱۰ مدال در ۱۰ وزن مسابقات (۷ طلا، یک نقره و ۲ برنز) مقتدرانه به عنوان قهرمانی آسیا دست یابد. تیم کشتی فرنگی جوانان پیش از قهرمانی در آسیا ۷ مرحله اردو و همچنین جام تختی، جام شاهد و تورنمنت‌های بین‌المللی بلغارستان و ایتالیا را پشت سر گذاشت. بدین ترتیب مسابقات قهرمانی آسیا نخستین تورنمنت رسمی فرنگی‌کاران جوان بود که کشتی گیران پیش از حضور در رقابتهای جهانی به میدان رفتند و خوش درخشیدند.
این نتیجه علاوه بر اثبات توانمندی کشتی گیران کشورمان در قاره کهن، باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای تکرار همین عنوان در رقابتهای جهانی است. البته دور جدید تمرینات تیم کشتی فرنگی جوانان پس از قهرمانی در آسیا از روز ۲۳ تیر ماه آغاز شده و اردوی بعدی نیز از روز ۹ مرداد استارت می‌خورد و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی بلغارستان پیگیری می‌شود.
در همین راستا حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه شاگردانش بهترین عملکرد را در مسابقات قهرمانی جهان خواهند داشت، گفت: بچه‌های تیم پس از قهرمانی در آسیا به خودباوری رسیده‌اند و حالا با روحیه‌ای بهتر برای ثبت بهترین عملکرد به مسابقات جهانی بلغارستان خواهند رفت. فقط امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که بچه‌ها در روز مسابقه در بهترین شرایط آمادگی روحی و روانی باشند.
وی با اشاره روند آماده سازی فرنگی کاران جوان تا جهانی خاطر نشان کرد: در اردوی کنونی به دنبال حفظ و ارتقای توان فنی و جسمی بچه‌ها هستیم. همچنین با هماهنگی اعضای کادر فنی در حال آنالیز رقابت‌های قهرمانی اروپا هستیم تا شناخت بهتر و کاملی را نسبت به رقبای اروپایی که در قهرمانی جهان حضور دارند، داشته باشیم. همچنین بعد از اینکه بطور کامل نسبت به تیم‌های مختلف در مسابقات جهانی شناخت پیدا کردیم، وزن به وزن برای نفرات اعزامی که مدنظرمان است، کشتی‌ها و حریفان‌شان را آنالیز خواهیم کرد.
هشتمین اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی طی روزهای ۲۳ تیر تا ۵ مردادماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که اسامی نفرات حاضر در اردو به شرح زیر است:
۵۵ کیلوگرم: آرش نگهداری (فارس) – مهدی جواهری (قم)
۶۰ کیلوگرم: سعید اسماعیلی (خوزستان) – احمدرضا محسن نژاد (خوزستان)
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی (خوزستان) رضا قیطاسی (خوزستان)
۶۷ کیلوگرم: دانیال سهرابی (خوزستان) - حجت رضایی (خوزستان)
۷۲ کیلوگرم: امیرعبدی (قم) – رضا ساکی (خوزستان)
۷۷ کیلوگرم: مسعود کاووسی (خوزستان) - علیرضا عبدولی (خوزستان)
۸۲ کیلوگرم: علیرضا مُهمدی (خوزستان) جبار کاویان (مازندران)
۸۷ کیلوگرم: ابوالفضل چوپانی (آذربایجان شرقی) سعید کریمی زاده (خوزستان)
۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع (خوزستان) امیررضا اکبری (مازندران) علی عابدی درزی (مازندران)
۱۳۰ کیلوگرم: فردین هدایتی (مازندران) مهدی حسین پور (مازندران) یوسف مجنون (گلستان)
سرمربی: حمید باوفا
مربیان: حسن حسین زاده – ملک محمد بویری – مهرداد اسفندیاری- مهدی علیزاده - روح الله دل انگیز
مشاور بدنسازی: دکتر بهمن میرزایی
ماساژور: محمدرضا صادقی
رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۳۰ مردادماه سال جاری در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

 
https://mardomefarda.ir/vdcbagb8.rhbgzpiuur.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما