تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
جالب است ۰
ظاهرا سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی زد فلیپ 4 در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) است. اما حالا به فاصله چندین هفته تا تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی تاشو، شاهد افشای اولین رندرهای رسمی آن هستیم تا با بخشی از طراحی آن آشنا شویم.
اولین رندرهای رسمی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 افشا شد
به گزارش مردم فردا،طراحی گلکسی زد فلیپ 4
این رندرها که توسط 91Mobiles منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند گلکسی زد فلیپ 4 دارای فریم فلزی مسطح‌تری نسبت به نسل قبلی است. همچنین به نظر می‌رسد کلید‌های روی فریم نسبت به نسل قبل کمی بزرگ‌تر شده‌ باشند، از سوی دیگر ظاهرا برجستگی دوربین نیز تا حدی ضخیم‌تر از گلکسی زد فلیپ 3 است.

علاوه بر این‌ موارد بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که از قرار معلوم سامسونگ با عرضه هر مدل جدید از سری زد فلیپ، کمی از طراحی نرم گوشه‌ها می‌کاهد و زوایای تیزتری را برای مدل‌های جدید در نظر می‌گیرد که البته این نوع از زبان طراحی برای گوشی‌های تاشو مناسب‌تر به نظر می‌رسد.
یکی از نکات مهم رندرهای منتشر شده از گوشی تاشوی جدید سامسونگ، رنگ بنفش این محصول است که تنها تکرار رنگ مدل عرضه شده در سال گذشته محسوب نمی‌شود و سامسونگ طیف مذکور را به گونه‌ای بهینه کرده تا با سری گلکسی S22 همخوانی داشته باشد.

همانطور که گفتیم یکی دیگر از تغییرات مهم این مدل به دوربین‌های اصلی بازمی‌گردد چرا که ظاهرا برجستگی آنها بیشتر شده است. البته به سختی می‌توان اظهارنظر کرد که افزایش برآمدگی دوربین نشانه بهتر شدن کیفیت آن است اما این گمان همچنان معقول به نظر می‌رسد که سامسونگ دوربین نسل قبلی را ارتقا دهد.

سامسونگ عموما در ارتقای کیفیت دوربین هر نسل از محصولاتش عملکرد خوبی داشته و دلیلی وجود ندارد که این شرکت کره‌ای امسال رویه خود را تغییر دهد.

در پایان می‌توان گفت که هر دو 2 مدل گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 با دریافت مجوز از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) احتمالا فاصله چندانی تا معرفی رسمی ندارند.
https://mardomefarda.ir/vdcgtz9q.ak9zx4prra.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما