تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
در حال حاضر کمپانی وان‌پلاس روی سری جدید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود موسوم به وان‌پلاس 10 کار می‌کند. امروز چندین رندر جدید از وان‌پلاس 10 پرو منتشر شده و مشخصا طراحی پنل پشتی آن به معرض نمایش گذاشته شده است.
طراحی منحصربه‌فرد پرچم‌دار جدید وان‌پلاس را ببینید
در حال حاضر کمپانی وان‌پلاس روی سری جدید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود موسوم به وان‌پلاس 10 کار می‌کند. امروز چندین رندر جدید از وان‌پلاس 10 پرو منتشر شده و مشخصا طراحی پنل پشتی آن به معرض نمایش گذاشته شده است.

به بیان صادقانه بایستی اذعان کرد که طراحی هندست کاملا منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد و این الگو پیش‌تر هرگز مشاهده نشده است. بر اساس گزارشات، این رندرها بر پایه تصاویر واقعی ثبت شده از نمونه اولیه دستگاه طراحی شده‌اند. این پدیده بدان معناست که طراحی نهایی اسمارت‌فون احتمالا با تصاویر فوق تفاوت خواهد داشت.

در این تصاویر، ماژول دوربین پشتی وان‌پلاس 10 پرو مشهودتر به‌نظر می‌رسد. این ماژول در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی اسمارت‌فون تعبیه شده و از چیدمان مستطیلی‌شکل استفاده می‌کند.

ماژول دوربین وان‌پلاس 10 پرو شامل 3 سنسور دوربین و یک فلاش است. طراحی ماژول دوربین پشتی از لبه قاب گوشی آغاز شده و تا میانه پنل پشتی امتداد پیدا می‌کند. در واقع میزان کشیدگی ماژول دوربین عقب حتی از قسمت میانی پنل پشتی نیز فراتر رفته است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که طراحی این هندست مشابه سری گلکسی S21 سامسونگ است.


از جنبه پیکره‌بندی سخت‌افزاری نیز برخی گزارشات نشان می‌دهند که وان‌پلاس 10 پرو از یک نمایشگر Fluid AMOLED با اندازه 6.7 اینچ و رزولوشن 1440×3216 پیکسل استفاده خواهد کرد. بعلاوه این نمایشگر از نسبت ابعاد 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش مشخصات داخلی نیز این هندست از یک تراشه پرچم‌دار ناشناخته اسنپ‌دراگون کوالکام استفاده خواهد کرد. البته بر اساس پیش‌بینی‌ها این تراشه از نوع اسنپ‌دراگون 898 خواهد بود. وان‌پلاس 10 پرو مجهز به 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. همچنین انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

در حال حاضر پیرامون مشخصات، قیمت‌گذاری و زمان عرضه وان‌پلاس 10 پرو هیچ‌گونه گزارش رسمی منتشر نشده است. با این وجود برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که وان‌پلاس 10 پرو طی 6 ماهه نخست سال 2022 در اکثر کشورها و مناطق سراسر جهان عرضه خواهد شد. از جنبه قیمت‌گذاری نیز این هندست با برچسب قیمتی حدودا 1069 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
https://mardomefarda.ir/vdceb78zijh87.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما