تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
جالب است ۰
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید موقت خبر داد.
بارش باران در بیشتر استان‌ها
به گزارش مردم فردا،صادق ضیاییان  افزود: چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان همدان، مرکزی ، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر ، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان، یزد و پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعه (۱۴ اردیبهشت) به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی در بوشهر این وضعیت را خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: شنبه (۱۵ اردیبهشت) در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد: در دو روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۱ و ۳۲ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcds50x.yt0oj6a22y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین