تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
اخبار نگران کننده از اردوی تیم ملوان به گوش می رسد؛ تیمی که دلیل اصلی صعودش به لیگ برتر نظم و انضباط مالی باشگاه در فصل اخیر بود.
ملوان؛ نیازمند نگاه دوباره سازمان منطقه آزاد
به گزارش مردم فردا،رشیدپور یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه و یکی از فعالان اقتصادی که در یکی دو فصل اخیر از باشگاه ملوان حمایت می کرد اعلام کرده از این پس در حد توان از باشگاه حمایت خواهد کرد و به نوعی از ادامه حمایت از باشگاه به شکل فصل گذشته کناره‌گیری کرده است! به نظر می رسد مشکل عمده تیم ملوان نواقص استادیوم سیروس قایقران است که رفع این نواقص در فاصله 50 روز مانده به پایان بازی های لیگ برتر یک همت دسته جمعی را می طلبد؛  شاید هم این فرصت برای بازسازی استادیوم سیروس قایقران کافی نباشد که در این صورت ملوان همانند نساجی فصل گذشته باید بازی های خود را در خارج از خانه برگزار کند. برگزاری بازی های خارج از خانه هم مشکلات خود را دارد که شاید انجام آن از سوی باشگاه ملوان ناممکن باشد چون اجاره استادیوم دیگر تیم ها توان مالی بالایی را می طلبد.
در چنین شرایطی طرفداران ملوان انتظار دارند مدیران شهرستان و استان یک اهتمام جدی برای کمک به تیم ملوان داشته باشند. آن هم همین امروز چون فردا خیلی دیر است. یکی از نهادهایی که می تواند به تیم ملوان کمک کند و در گذشته هم این کار را انجام داده و حتی در مقطعی اسپانسر تیم ملوان بود سازمان منطقه آزاد انزلی است. سازمانی که زیر نظر نهاد ریاست جمهوری اداره می شود و به سبب درآمد بالایی که در منطقه دارد می تواند حامی خوبی برای تیم ملوان باشد.
ملوان برای بازگشت دوباره به لیگ برتر نزدیک به یک دهه زحمت کشید اما اگر با این روند وارد بازی های لیگ برتر شود تنها سرنوشت فجر سپاسی را تجربه خواهد کرد. به این خاطر که لیگ برتر با لیگ یک دنیای متفاوتی دارد. تنها با جوانان و بازیکنان سرباز و با قراردادهای زیر یک میلیارد تومان نمی توان به جنگ تیم های لیگ برتری رفت و حتی برای ماندن در جدول بازی ها مبارزه کرد. این نگاهی بود که فجر سپاسی داشت و دیدید که چه زود با لیگ برتر خداحافظی کرد. حتی بازیکنان سربازی که پیراهن تیم ملوان را برتن می کنند به سبب اینکه پیش از حضور در ملوان عضو تیم های لیگ برتری بودند و دستمزدهای خوبی می گرفتند انتظار دارند در ملوان هم دستمزد خوبی دریافت کنند و اگر شرایط برای آنها خوب نباشد انگیزه خود را برای درخشش در ترکیب تیم از دست می دهند.
اسکلت فعلی تیم ملوان یک تیم دسته اولی است. این تیم برای اینکه به تیم لیگ برتری تبدیل شود باید 10 بازیکن از تیم های لیگ برتری جذب کند و در حالی که همه تیم ها نقل و انتقالات را شروع کرده اند و در تلاش برای جذب بازیکن جدید هستند حتی یک بازیکن به ترکیب تیم اضافه نشده است. از سویی حتی تاریخ شروع تمرینات هم مشخص نیست و حتی گفته می شود قرارداد مازیار زارع هم هنوز تمدید نشده است. در چنین شرایطی آیا می توان به حضور شایسته تیم ملوان در فصل جدید بازی ها خوشبین بود آن هم در شرایطی که استادیوم سیروس قایقران هم برای میزبانی از بازی های ملوان مورد تایید نیست. مگر اینکه در روزهای پیش رو مدیران شهری و استانی حمایت جدی از تیم ملوان داشته باشند و دستور حمایت از تیم ملوان برای سازمان منطقه آزاد صادر شود.
 
https://mardomefarda.ir/vdcb.ab9urhb80iupr.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما