کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جام پلیکونه/ رضایی برنز گرفت

فارس , 2 تير 1401 ساعت 0:15

فرنگی‌کار کشورمان در جام پلیکونه موفق به کسب مدال برنز شد.


به گزارش مردم فردا،در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پلیکونه امشب رضایی به مدال برنز رسید اما نهدی بالی در 97 کیلوگرم از کسب مدال برنز بازماند. عصر امروز هم محمد حسینوند صاحب مدال طلا شد.
نتایج به شرح زیر است:
در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه 7 بر 2 نیکلاس اوهلن از سوئد را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.
در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ایگور آلوز دیگو از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا با نتیجه یک - یک  مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به دیدار رده بندی رفت. بالی در این دیدار در مصاف با الکس زوکه از مجارستان با نتیجه 7 بر 4 مغلوب و پنجم شد.
فردا و در رقابت های سه وزن دوم 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند که قرعه آن ها به شرح زیر است:
در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اولافسون از سوئد می رود.
در وزن 82 کیلوگرم که رقابت ها با شرکت 8 کشتی گیر برگزار می شود، رسول گرمسیری در دور نخست به مصاف کاتاراگا از مولداوی می رود و در صورت پیرزوی مقابل این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان وودس از آمریکا و مافه زولی از ایتالیا مبارزه خواهد کرد.


کد مطلب: 9041

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/9041/جام-پلیکونه-رضایی-برنز-گرفت

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir