تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵
جالب است ۰
سامسونگ همانطور که وعده داده بود امروز از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی F13 رونمایی کرد. این موبایل کره‌ای‌ها به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و همچنین تراشه اگزینوس 850 مجهز شده است.
گوشی اقتصادی جدید سامسونگ با باتری غول‌ پیکر معرفی شد
به گزارش مردم فردا،این گوشی هوشمند سامسونگ دوربین اصلی سه‌گانه دارد، در بالای نمایشگرش یک برش V شکل برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و همچنین تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.
این گوشی هوشمند سامسونگ به تراشه اگزینوس 850 مجهز شده و از 4 گیگابایت رم به همراه حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، البته امکان استفاده از کارت حافظه هم در این دستگاه وجود دارد. سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از فناوری رم پلاس هم استفاده کرده که به صورت مجازی حافظه داخلی را به رم تبدیل می‌کند.

در جلوی گلکسی F13 یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قرار گرفته که در بالای آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر با توجه به بازه قیمتی، قابل قبول به نظر می‌رسند.

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیلی شکل هستیم که از سه سنسور میزبانی می‌کند. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. در کنار این دوربین‌ها یک فلاش LED هم به چشم می‌خورد.
انرژی این محصول را یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تامین می‌کند و به صورت پیش فرض از اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI 4.1 بهره می‌برد. همچنین روی فریم آن و درون دکمه پاور، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات فنی گلکسی اف 13 را ببینید:

قیمت گلکسی اف 13

این گوشی هوشمند سامسونگ در دو نسخه روانه بازار می‌شود که هردوی آن‌ها 4 گیگابایت رم دارند. نسخه گلکسی F13 با 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 153 دلار فروخته می‌شود و نسحه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 166 دلار را یدک می‌کشد.
https://mardomefarda.ir/vdch.xnwt23nvkftd2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما