کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلکسی S21 FE جدید با سخت‌افزاری به‌روز‌شده عرضه می‌شود

زومیت , 31 خرداد 1401 ساعت 22:25

برخلاف گزارش‌های قبل، فهرست گوگل‌پلی نشان می‌دهد که گلکسی S21 FE جدید از شبکه‌ی ارتباطی 5G و سخت‌افزاری به‌روزشده بهره می‌برد و ظاهراً خبری از تراشه‌ی میان‌رده نخواهد بود.


به گزارش مردم فردا،چندی پیش در گزارشی گفته شد که سامسونگ روی گلکسی S21 FE 4G‌ میان‌رده کار می‌کند؛ اما اکنون گزارش سم‌موبایل نشان می‌دهد که جزئیات مذکور واقعیت ندارد؛ چراکه در فهرست رسمی دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از گوگل‌پلی، گوشی هوشمند جدید گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990B2 مشاهده شده که 4G نیست؛ بلکه مجهز به شبکه ارتباطی 5G است. گلکسی S21 FE فعلی شماره مدل SM-G990B در بازارهای اروپایی دارد؛ بنابراین، سامسونگ احتمالاً قصد دارد گلکسی S21 FE جدیدی را با سخت‌افزاری به‌روز‌شده عرضه کند.

سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲، گلکسی S21 FE را معرفی کرد که درحقیقت نسخه‌ی تضعیف‌شده‌ی پرچم‌دار گلکسی S21 محسوب می‌شد. این گوشی‌های Fan Edition (FE) برای مقابله با گوشی‌های شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس، اوپو و ریلمی ارائه شده‌اند که به‌عنوان قاتلان پرچم‌دار نیز شناخته می‌شوند. گفتنی است که گلکسی S21 FE فعلی بسته به بازار‌‌های مختلف در دو نوع یعنی با تراشه Snapdragon 888 و Exynos 2100 عرضه می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، پایگاه داده دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از گوگل‌پلی نشان می‌دهد که شماره مدل SM-G990B2 در واقع گلکسی S21 FE 5G است. از سوی دیگر ظاهراً شایعات قبلی را مبنی بر اینکه سامسونگ نسخه 4G گلکسی S21 FE را با تراشه‌ای ضعیف‌تر از نسخه‌ی قبلی ارائه می‌کند، رد خواهد کرد.

جزئیاتی درباره‌ی مشخصات گلکسی S21 FE آینده منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود گوشی مذکور دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با وضوح +FHD و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد. از سوی دیگر، در پنل جلو احتمالاً از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دو دوربین ۱۲ مگاپیکسل و یک دوربین ۸ مگاپیکسل تشکیل خواهد شد. در نهایت باید دید که این مدل جدید SM-G990B2 چه تفاوت‌هایی با نسخه‌ی اصلی دارد و از چه ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد.


کد مطلب: 9010

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/9010/گلکسی-s21-fe-جدید-سخت-افزاری-به-روز-شده-عرضه-می-شود

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir