کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آریا عظیمی‌نژاد برای زنده‌یاد کریمخانی نوشت/ انگار صدایم را از دست داده‌ ام

صبا , 31 خرداد 1401 ساعت 22:00

محمدعلی کریمخانی مداح اهل‌بیت و خواننده قطعه ماندگار «آمدم‌ای شاه پناهم بده» در مدح امام رضا (ع) شب گذشته دوشنبه ۳۰ خرداد درگذشت که به همین دلیل اهالی موسیقی و مسئولان مختلفی در غم از دست دادن این هنرمند پیشکسوت ابراز تسلیت و تاسف کردند.


به گزارش مردم فردا،آریا عظیمی نژاد موسیقیدان و آهنگساز که آهنگسازی قطعه «آمدم‌ای شاه پناهم بده» را هم برعهده داشته است، شب گذشته با انتشار یک متن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «سکوت می‌کنم… انگار حنجره‌ام از کار افتاده… انگار صدایم را از دست داده‌ام. استاد کریم خانی به اربابش پیوست. آمده. آمده‌، ای شاه پناهش بده.»

تعدادی از هنرمندان مانند ارژنگ امیرفضلی، علیرضا نجف‌زاده، سیدبشیر حسینی، ایمان قیاسی، همایون نصیری و علیرضا عصار هم در ادامه این متن منتشرشده ابراز تاسف کردند.

ارژنگ امیرفضلی در متن کوتاهی نوشت: «کم پیش می‌آید آدم از ته دل متاسف شود، که شدیم!»

محمدعلی کریمخانی متولد سال ۱۳۲۹ در نرجه استان قزوین، مداح و خواننده مذهبی ایرانی بود. او با خواندن قطعه «آمدم‌ای شاه پناهم بده» برای علی بن موسی الرضا ساخته آریا عظیمی نژاد بیش از قبل نزد مردم شناخته شد.

او سال‌ها مناجات خوانی در برنامه زنده سحرهای ماه رمضان سیما و رادیو ایران و مناجات‌خوانی در حرم امام رضا علیه السلام را برعهده داشته است.


کد مطلب: 8995

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/8995/آریا-عظیمی-نژاد-زنده-یاد-کریمخانی-نوشت-انگار-صدایم-دست-داده-ام

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir