کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی ۴ پرچم‌دار جدید شیائومی تأیید شد

زومیت , 31 خرداد 1401 ساعت 1:00

افشاگر چینی از تأیید رسمی و فهرست‌شدن اسامی شیائومی ۱۲ اولترا، شیائومی ۱۲ اس، شیائومی ۱۲ اس پرو و شیائومی ۱۲ اس پرو Dimensity Edition در پایگاه داده MIIT چین خبر داد.


به گزارش مردم فردا،ظاهراً شیائومی در حال آماده‌شدن برای برگزاری رویدادی بزرگ به‌منظور معرفی گوشی‌های هوشمند خود در ماه جولای است. طبق گزارش‌ها، غول فناوری چینی قصد دارد چهار پرچم‌دار جدید را در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ رونمایی کند. این گوشی‌ها عبارت‌اند از: شیائومی ۱۲ اولترا، شیائومی ۱۲ اس، شیائومی ۱۲ اس پرو و شیائومی ۱۲ اس پرو Dimensity Edition.

به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون که در حال نزدیک‌شدن به جولای هستیم، افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، اطلاعات جدیدی از پرچم‌داران آینده‌ی شیائومی را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته است. به‌گفته‌ی وی،‌ معرفی چهار گوشی هوشمند جدید این شرکت رسماً تأیید و نام آن‌ها در پایگاه داده MIIT چین (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات) فهرست شده است. این یعنی به‌زودی شاهد رونمایی محصولات جدید غول چینی خواهیم بود.

فهرست MIIT اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند و صرفاً تأیید می‌کند چهار پرچم‌دار شیائومی به 5G مجهز هستند و از سیگنال‌های 5G مستقل و غیرمستقل (SA/NSA) پشتیبانی می‌کنند و گواهینامه‌ی ایمنی الکترونیک دارند.

Digital Chat Station در یکی دیگر از پست‌های خود گفته است سه پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول که ماه آینده‌ عرضه می‌شوند (شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اس و شیائومی ۱۲ اس پرو)، از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز بهره خواهند برد. گفته می‌شود این نسخه با ردمی K50 پرو هم‌تراز است؛ محصولی که از تراشه‌ی Dimensity 9000 مدیاتک پشتیبانی می‌کند و مدل مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز دارد.

ناگفته نماند اطلاعاتی از پیکربندی حافظه‌ی Xiaomi 12S Pro Dimensity Edition به‌اشتراک گذاشته نشده است؛ اما می‌دانیم دستگاه مذکور به تراشه‌ی Dimensity 9000 مدیاتک مجهز خواهد بود.

مدتی پیش، شیائومی همکاری خود با لایکا را علنی کرد و گزارش‌های اخیر حاکی از آن‌ هستند که دوربین هر چهار پرچم‌دار معرفی‌نشده‌ی آینده‌ی آن را شرکت مذکور طراحی کرده است. ماه گذشته، تصویری از پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی 12S منتشر شد که دستگاه را با دوربینی سه‌گانه به‌نمایش می‌گذاشت و برند لایکا در سمت چپ بالای پنل پشتی دیده می‌شد.

رویداد بزرگ بعدی معرفی پرچم‌داران شیائومی در ماه جولای برگزار خواهد شد و با نزدیک‌شدن به تابستان، این شرکت برای رقابت با دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی آماده می‌شود.


کد مطلب: 8939

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/8939/معرفی-۴-پرچم-دار-جدید-شیائومی-تأیید

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir