تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴
جالب است ۰
رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز با مصاف مدعیان سه وزن دوم در قرقیزستان پیگیری می شود که نمایندگان کشورمان نیز به میدان خواهند رفت.
کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا؛ فرنگی‌کاران سه وزن دوم امروز به میدان می‌روند
به گزارش مردم فردا،با برگزاری مراسم قرعه کشی سه وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان خود می‌روند.
بر این اساس برنامه پیکارهای فرنگی‌کاران سه وزن دوم ایران به شرح زیر است:
در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، اهورا بویری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آنگوروف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان قرقیزستان با هند با کشتی گیر قزاقستانی می‌رود.
در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات به صورت دوره‌ای در دو گروه ۴ و ۳ نفره برگزار می‌شود که محمد مرادی به مصاف کشتی گیران کشورهای ازبکستان و ژاپن می‌رود.
در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، سیدرضا آذرشب در دور نخست با اوتکیروف از ازبکستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای قزاقستان و ژاپن می‌رود.
روز گذشته نیز مسابقات ۷ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا برگزار شد که در پایان یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به نمایندگان ایران رسید. محمد جهانگیری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا، پیام احمدی در وزن ۴۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره، محمدرضا غلامی در وزن ۵۱ کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
https://mardomefarda.ir/vdca.unak49now5k14.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما