تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۸
جالب است ۰
کادر فنی کشتی فرنگی در نظر دارد در ۲ وزن مسابقه انتخابی برگزار کند.
برگزاری مسابقه انتخابی کشتی فرنگی در۲ وزن
به گزارش مردم فردا،جلسه‌ای با حضور سرمربی، کادر فنی و مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در روز 25 خردادماه تشکیل و پس از تبادل نظرات تصیمات ذیل جهت شرکت کشتی گیران در رقابت های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان در صربستان گرفته شد.
1- با توجه به برگزاری پنج مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی (قهرمانی کشور، انتخابی جام تختی، رقابت های بین المللی جام تختی، قهرمانی آسیا، تورنمنت قزاقستان) در خصوص وزن 60 کیلوگرم مقرر شد در تاریخ 19 تیرماه در ششمین مرحله از چرخه انتخابی، مسابقه بین علیرضا نجاتی و مهدی محسن نژاد با 2 کیلوگرم با شرایط زیر برگزار شود.
الف) با توجه به اینکه مهدی محسن نژاد دارای یک پیروزی مقابل نجاتی در جام تختی است، در صورتی که در اولین مسابقه نیز به پیروزی دست یابد، بعنوان نفر برتر شناخته می شود.
ب) در صورتی که محسن نژاد در کشتی نخست پیروز نشود، برنده این رقابت ها پیروز 2 مسابقه از 3 کشتی خواهد بود.
2- با توجه به برگزاری پنج مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، در خصوص وزن 130 کیلوگرم مقرر شود در تاریخ 19 تیرماه در ششمین مرحله از چرخه انتخابی، مسابقه بین امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی برگزار شود.
الف) با توجه به پیروزی امین میرزازاده در رقابت های بین المللی تورلیخانوف قزاقستان مقابل یوسفی، در صورتی که وی در اولین کشتی به پیروزی برسد، بعنوان نفر برتر شناخته می شود.
ب) در صورتی که میرزازاده در کشتی نخست پیروز نشود، برنده این رقابت ها پیروز 2 مسابقه از 3 کشتی خواهد بود.
3- ادامه چرخه انتخابی در سایر اوزان پس از حضور نفرات منتخب اعزامی به رقابت های رنکینگ ایتالیا اعلام می شود.
https://mardomefarda.ir/vdcc.sq4a2bq40la82.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما