تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
به‌تازگی استودیو Flying wild hog به‌روزرسانی ۱.۰۵ بازی Shadow Warrior 3 را منتشر کرده است که بازیکنان با دریافت آن می‌توانند به حالت نیو گیم پلاس و چالش‌های جدید دست یابند.
اضافه شدن نیو گیم پلاس به بازی Shadow Warrior 3
به گزارش مردم فردا،استودیوی Flying Wild Hog قصد دارد همچنان به پشتیبانی از بازی Shadow Warrior 3 ادامه دهد. در جدیدترین به‌روزرسانی این بازی قرار است حالت نیو گیم پلاس در دسترس بازیکنان قرار گیرد. در این حالت بازیکنان می‌توانند تمام سلاح‌ها، ارتقاها و میزان پیشرفتی را که در بخش چالش‌ها داشته‌اند، در تجربه‌ی جدید خود به همراه داشته باشند.

به‌روزرسانی جدید بازی Shadow Warrior 3 همچنین چالش‌های خاصی را اضافه می‌کند که تجربه‌ی بخش داستانی را به روش‌های مختلفی تغییر می‌دهد. بعد از دریافت به‌روزرسان ۱.۰۵، بازیکنان در تجربه‌ی نیو گیم پلاس در هر نقطه‌ای از بازی که خرگوش‌ها را بکشند، علاوه‌بر فعال شدن یک نفرین دائمی، مقداری آسیب نیز دریافت خواهند کرد. همچنین در طول بازی مجدد، تعداد دفعات روبرویی با شیاطین Oni-Hanma افزایش خواهد یافت و باتوجه‌به افزایش تعداد آن‌ها در این رویارویی‌ها، چالش بیشتری پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد.

درنهایت بازیکنان پس از انجام هر چالش می‌توانند یک Warrior Point دریافت کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با ارتقای Warrior Rank، اسکین‌های جدید برای اسلحه‌های خود را ازطریق بخش Rewards باز کنند. بازی Shadow Warrior 3 در حال حاضر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل تجربه است. البته که کنسول‌های نسل ۹ هم از پس اجرای نسخه‌ی نسل ۸ آن برمی‌آیند.

بازی Shadow Warrior 2 و بازی Shadow Warrior 3 در گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس قرار دارند. در نتیجه همه‌ی مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس می‌توانند آن‌ها را هم‌اکنون بدون خریداری جداگانه‌ی خود بازی‌ها، به‌صورت کامل تجربه کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Shadow Warrior 3 را با ما در میان بگذارید.
https://mardomefarda.ir/vdcb.gbwurhbwaiupr.html
منبع : زومجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما