کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس

ایسنا , 27 خرداد 1401 ساعت 12:00

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از نرافیک نیمه سنگین در برخی از محورهای شمال کشور و برقراری وضعیت مطلوب ترافیکی در دیگر محورهای مواصلاتی خبر داد.


به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت:در محورهای شمالی کشور، ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس از مسیر (جنوب به شمال) و در محدوده‌های بیلقان ، سرودار و آدران دیده می‌شود.

وی افزود: همچنین تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت ( به صورت رفت و برگشت) انجام می‌شود.

شیرانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی و دارای انسداد فصلی در کشور گفت: محور ریگان – ایرانشهر در چنین وضعیتی قرار دارد.همچنین محورهای وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

وی همچنین با اشاره به نبود هیچگونه مداخلات جوی در محورهای شمالی گفت: پدیده جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور دیده نمی‌شود؛ البته با وجود گرمای هوا و بلندبودن طول روز استراحت ۱۵ دقیقه ای به ازای هر دو ساعت رانندگی و استراحت کافی پیش از راندن خودرو به رانندگان توصیه می‌شود.


کد مطلب: 8795

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/8795/ترافیک-نیمه-سنگین-جاده-چالوس

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir