تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از نرافیک نیمه سنگین در برخی از محورهای شمال کشور و برقراری وضعیت مطلوب ترافیکی در دیگر محورهای مواصلاتی خبر داد.
ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس
به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت:در محورهای شمالی کشور، ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس از مسیر (جنوب به شمال) و در محدوده‌های بیلقان ، سرودار و آدران دیده می‌شود.

وی افزود: همچنین تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت ( به صورت رفت و برگشت) انجام می‌شود.

شیرانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی و دارای انسداد فصلی در کشور گفت: محور ریگان – ایرانشهر در چنین وضعیتی قرار دارد.همچنین محورهای وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

وی همچنین با اشاره به نبود هیچگونه مداخلات جوی در محورهای شمالی گفت: پدیده جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور دیده نمی‌شود؛ البته با وجود گرمای هوا و بلندبودن طول روز استراحت ۱۵ دقیقه ای به ازای هر دو ساعت رانندگی و استراحت کافی پیش از راندن خودرو به رانندگان توصیه می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdca.onak49n0m5k14.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین