تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵
جالب است ۰
کمپانی نتفلکیس یک بازی شطرنج براساس Queen’s Gambit و یک بازی اکشن تک نفره براساس Money Heist را برای پلتفرم موبایل خواهد ساخت.
ساخت بازی‌های The Queen’s Gambit و Money Heist تایید شد
به گزارش مردم فردا،سریال‌های The Queen’s Gambit و Money Heist از پرطرفدارترین مجموعه‌هایی هستند که تا به حال از سرویس نتفلکیس برای مخاطبین پخش شده‌اند. به همین دلیل این کمپانی قصد دارد تا از براساس هر کدام از آن‌ها یک بازی ویدیویی بسازد.

طبق گزارشات منتشر شده، بازی The Queen’s Gambit در سبک شطرنج و پازل خواهد بود که در تابستان امسال برای پلتفرم موبایل منتشر خواهد شد. عنوانی تک نفره و چند نفره محور که می‌توانید به مسابقه با سایر بازیکنان بپردازید. در این تابستان همچنین می‌توانید شاهد انتشار یک بازی خانوادگی و برگرفته از مجموعه Nailed It باشید که مسابقات شیرینی‌پزی را شبیه‌سازی خواهد کرد.

در سال آینده نیز نتفلیکس 4 بازی دیگری منتشر خواهد کرد که یکی از آن‌ها اقتباسی از مجموعه Money Heist می‌باشد. عنوانی تک نفره بر روی موبایل که حول محور سرقت از یک مکان در شهر موناکو خواهد بود.

سریال محبوب Shadow and Bone که مراحل ساخت فصل دومش را طی می‌کند نیز یکی دیگر از عناوینی خواهد بود که بازی ویدویی آن در سال دیگر منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این عنوان چه سبک و ژانری خواهد داشت.

این غول سرویس استریم که در طی چند ماه گذشته با کاهش تعداد مشترکینش مواجه شده است، سرمایه‌گذاری عظیمی را برای ساخت بازی‌های موبایل انجام داده که نتیجه‌اش را تا چندسال آینده مشاهده خواهیم کرد. یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی آن‌ها که Stranger Things نام دارد، به عنوان یکی از مهمترین عناوین بازی‌های ویدیویی این کمپانی شناخته می‌شود که اقتباس آن در حال ساخت می‌باشد.

باید صبر کرد و دید که این عناوین از چه کیفیتی برخوردار خواهند بود و نتفلکیس تا چه میزان برای آن‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
*تصویر خبر مربوط به سریال Money Heist است.
https://mardomefarda.ir/vdch.mn6t23nm6ftd2.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما