تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: آلبوم جدیدم با عنوان «دینشت» جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود. این اثر موسیقایی از سوی انتشارات چکاوک زنده رود روانه بازار موسیقی شده است که خواننده این کار رحیم عدنانی است.
رونمایی از آلبوم جدید کیوان ساکت در فرهنگسرای ارسباران
به گزارش مردم فردا،این نوازنده با اشاره به اینکه ساماندهی و آماده سازی آهنگ ها را انجام داده است، گفت: این آلبوم شامل ۶ آهنگ بختیاری و ۴ ترک ساز و آواز است که نام آهنگ ها ترانه دندال، تکنوازی سه تار، ترانه مه چارده، آواز شوق خدا، ترانه هلهله کوسه، آواز سول سکندر، ترانه تیر مرزنگ، تکنوازی تار، ترانه یارم ای گلی، آواز عشق خدا و ترانه مه ری است.
وی افزود: اشعار این اثر هم از سلیمانی، زینب ممبینی، علی بداغی و آرمان راکیان است. همچنین ضبط ارکستر در استودیو خورشید و توسط مهدی رمضانی انجام شده و میکس و مسترینگ به عهده مجتبی صادقی، کامبیز جهانبخش، و همخوان ها بهر صادقی و شنتیا جیدری بوده اند.
این هنرمند در پایان بیان کرد: در این مراسم اساتید و هنرمندان برجسته از جمله ساسان فاطمی، داوود گنجه ای، هومان اسعدی، فاضل جمشیدی و ... حضور دارند.
محمد دلنوازی عود، یحیی علوی سنتور، سالار زمانیان تار و تارباس، کیارش ساکت تار و تار باس، علی فربودنیا نی، اشکان مرادی کمانچه، سیاوش ساکت تمبک، امیرحسین عدنانی کرال، فاطمه عدنانی کرال، بهار صادقی کرال، کامبیز جهانبخش کرال، بهار صادقی همخوان، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی از دیگر عوامل این اثر موسیقایی هستند.
https://mardomefarda.ir/vdch.xnqt23n-vftd2.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما