تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
براساس اعلام استودیو Intercept Games، تاریخ عرضه بازی Kerbal Space Program 2 تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.
بازی Kerbal Space Program 2 برای چهارمین بار تاخیر خورد
به گزارش مردم فردا،حدود سه سال از معرفی بازی Kerbal Space Program 2 در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ می‌گذرد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی از این بازی شبیه‌ساز مأموریت‌های فضانوردی در دسترس نیست. پیش از این قرار بود تا این بازی در سال ۲۰۲۰ در دسترس هواداران قرار بگیرد و سپس بازی تأخیر خورد. اما مشکلات فراوان در پشت‌صحنه روند توسعه‌ی این بازی و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده است تا روز گذشته سازندگان بازی از به‌تأخیر افتادن عرضه این پروژه برای بار چهارم خبر بدهند.

نیت سیمپسون، کارگردان بازی با پخش یک ویدیو گفت دلیل اصلی این تأخیر، نیاز توسعه‌دهندگان به زمان بیشتر برای بهینه‌سازی بازی است. Kerbal Space Program 2 روی چند پلتفرم به‌صورت همزمان عرضه می‌شود. سیمپسون در ادامه در خصوص توسعه‌ی بازی می‌گوید: «ما در حال ساخت یک بازی با پیچیدگی تکنیکی بزرگی هستیم. ما تیمی از افراد بااستعداد و علاقه‌مند را برای دستیابی به این هدف درکنار هم آوردیم و سطح بالایی از کیفیت را برای این پروژه در نظر گرفته‌ایم. گرافیک بازی باید روی همه‌ی پلتفرم‌ها عملکرد مساعد و قابل قبولی داشته باشد. ما در نظر داریم که دنیای بازی را طوری طراحی کنیم که پر از جزئیات و برای کاوش بازیکنان سرگرم‌کننده باشد.

امیدوارم که برای هوادارانی که منتظر انتشار بازی هستند، این تأخیر آخرین تغییر زمان عرضه‌ی بازی باشد. از طرف دیگر اگر بازی باز هم به مدت بیشتری برای توسعه نیاز داشته باشد، بهترین تصمیم این است که این زمان را به آن بدهیم».



هنوز مشخص نیست که Kerbal Space Program 2 در چه تاریخی از سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار می‌گیرد. روز گذشته و در جریان گزارش مالی شرکت تیک‌تو اینتراکتیو که مالکیت این مجموعه را برعهده دارد، اعلام شد که بازی تا پایان همین سال مالی (۳۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی/۱۱ فروردین ۱۴۰۲ خورشیدی) برای پلتفرم پی‌سی عرضه می‌شود. نسخه‌های کنسولی این بازی قرار است که نهایتا ۱۲ ماه پس از انتشار نسخه کامپیوتر بازی در دسترس هواداران قرار بگیرد.

استودیوی بازی‌سازی Intercept Games همچنین می‌گوید به‌دلیل واکنش های منفی و انتقاداتی که به پیچیدگی بیش از حد قسمت اول بازی Kerbal Space Program شده بود، سازندگان در این نسخه آموزش‌های کاربردی و مناسبی را برای آشنایی بازیکنان با گیم‌پلی بازی در نظر گرفته‌اند.

بازی Kerbal Space Program 2 احتمالا در تاریخ نامشخصی از نیمه‌ اول سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پی سی و در آینده برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. شرکت نسبتا تازه‌تأسیس Private Division وظیفه‌ی تأمین بودجه و انتشار این بازی را برعهده دارد. پرایوت دیویژن از برندهای زیرمجموعه Take-Two Interactive، ناشر بزرگ آمریکایی به حساب می‌آید و انتشار بازی‌های مانند The Outer Worlds و نسخه فیزیکی Hades را در کارنامه دارد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.
https://mardomefarda.ir/vdce.v8fbjh8nx9bij.html
منبع : زومجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما