تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: اگر واردات خودرو با نگاه رضایت مردم و ایجاد رقابت سالم بین خودروسازان بدون ایجاد انحصاری جدید صورت گیرد قطعا در کیفی سازی خودروها موثر خواهد بود.
رشیدی کوچی: واردات خودرو می‌تواند در افزایش کیفیت خودروها موثر باشد اگر...
به گزارش مردم فردا،جلال رشیدی کوچی درباره تاثیر واردات خودرو بر صنعت خودروسازی کشور، بیان کرد: از نظر بنده اگر در تدوین آیین نامه مجوز واردات خودرو دقت نظر لازم به عمل بیاید و در آئین نامه مجددا انحصار جدیدی برای خودروسازان به وجود نیاید، می توان امیدوار بود با واردات هدفمند و منطبق بر نیازهای امروز جامعه، رقابتی بین خودروسازان شکل بگیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: همه این ها منوط به این است که در واردات نیز انحصاری به وجود نیاید. ما باید نظارت دقیقی بر این موضوع داشته باشیم و اجازه ندهیم که انحصار واردات خودرو نیز صرفا در دست خودروسازان باشد.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما تلاش خود را انجام خواهیم داد. اگر واردات درست و دقیق صورت بگیرد و نگاه به واردات افزایش رضایت مندی مردم باشد و رقابت سالمی نیز در بین خودروسازان ایجاد کند، قطعا می تواند در کیفی سازی خودروهای داخلی نیز موثر واقع شود. اما اگر بخواهیم به اسم واردات یک انحصار جدیدی برای مافیای خودرو ایجاد کنیم، قطعا واردات نیز به شکست خواهد رسید.
https://mardomefarda.ir/vdcf.1deiw6djjgiaw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین