تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
جالب است ۰
در بیست و یکمین دوره ممیزی داخلی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS) بر انطباق فرآیندهای سازمان با اهداف و برنامه‌های مدون در جهت دستیابی به راهبردهای مدیریتی شرکت پالایش نفت لاوان تاکید شد.
برگزاری بیست و یکمین دوره ممیزی داخلی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS)
به گزارش مردم فردا، به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت پالایش نفت لاوان با حضور مدیران و روسای ادارات و اعضای تیم‌های ممیزی شرکت، جلسه افتتاحیه بیست و یکمین دوره ممیزی داخلی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS)  بر اساس استانداردهای بین المللی‌ سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001:2015، سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت و گاز (ISO/TS 29001:2020)، سیستم مدیریت انرژی (ISO50001:2018)، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO14001:2015) و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO 45001:2018)، برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس کیانی معاون مدیرعملیات ضمن خیر مقدم به همکاران بر اجرای صحیح و اصولی کارها مطابق با استانداردهای تعریف شده تاکید و تصریح کردند که هدف از اجرای ممیزی‌ها منطبق نمودن فرآیندهای سازمان با اهداف و برنامه‌های مدون است و دستیابی به حداقل الزامات در گرو مرتفع نمودن عدم انطباق‌ها و پرداختن به اقدامات اصلاحی است.
در ادامه این مراسم آقای مجید فلاح رئیس برنامه‌ریزی سامانه‌های‌ مدیریتی با تشریح مهمترین اهداف ممیزی‌ها، اظهار داشتند که در مرحله اول اطمینان از تحقق برنامه‌های تعیین شده در راستای دستیابی به اهداف و خط مشی سازمان و در مرحله دوم و سوم اطمینان نسبت به برآورده ساختن نیازمندی‌ها و الزامات و تعیین انطباق یا عدم‌انطباق سیستم مدیریت یکپارچه با استانداردها و معیارهای مورد نظر و در مرتبه چهارم بهبود سیستم مدیریت یکپارچه مد نظر است.
رئیس برنامه‌ریزی سامانه‌های‌ مدیریتی ضرورت همکاری تمامی ادارات ممیزی شونده را در این دوره از ممیزی داخلی بیش از پیش دارای اهیمت دانست و گفت که با لحاظ نمودن دوران پسا کرونا و انجام  ممیزی به صورت حضوری و همچنین به دلیل به روزرسانی سیستم های مدیریت یکپارچه در سال قبل و الزامات جدید از قبیل مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش، مدیریت تغییر، تمرکز بر رضایت مشتری و ... نیازمند عزم جدی و تلاش های فراوان کلیه همکاران ادارات و واحدها و اداره برنامه‌ریزی سامانه‌های مدیریتی هستیم.
آقای فلاح به حمایت‌های مدیریت محترم شرکت پالایش نفت لاوان اشاره کرد و خاطر نشان کرد که این شرکت یکی از پیشگامان بروز رسانی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS) و جزو اولین دریافت کنندگان گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت یکپارچه بوده است که با همت کلیه همکاران و بدون بهره‌گیری از برون سپاری و صرف هزینه‌های گزاف و صرفه جویی در این زمینه موجبات بهبود و بهره‌وری در شرکت پالایش نفت لاوان گردیده است.
بر اساس این گزارش بیست و یکمین دوره ممیزی داخلی با حضور ۴ گروه ممیزی از تاریخ‌ ۱۹ لغایت ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ با ممیزی کلیه فرآیندهای موثر بر سیستم‌ مدیریت یکپارچه در شرکت پالایش نفت لاوان، برگزار گردید و درانتهای مراسم نیز مدیران و روسای ادارات ضمن تاکید بر عزم و جدیت خود در پاسخگویی و مرتفع نمودن گزارشات ممیزی داخلی به بیان پیشنهادات و نظرات تکمیلی پرداختند.
✴️ روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان ✴️
https://mardomefarda.ir/vdca.an0k49nyw5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین