کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم کشتی آزاد: انتظارمان ۶ فینالیست بود

ایرنا , 24 ارديبهشت 1401 ساعت 16:42

سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران گفت: سطح این دوره از بازی‌های المپیک بسیار بالا است، با وجود این شرایط انتظار ما صعود ۶ کشتی‌گیر به فینال بود.


به گزارش مردم فردا،رقابت‌های کشتی آزاد در دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل با صعود ۴ آزادکار ایرانی به فینال  و حضور ۲ نماینده دیگر کشورمان در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز همراه بود.
«رضا لایق» سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات المپیک به دلیل حضور تیم‌های چون قزاقستان، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، مغولستان و هند بالا است و برای کسب مدال طلا و کسب سکوی نخست این دور از بازی‌های المپیک چهار فینالیست ایرانی به تلاشی مضاعف بر پیروزی قاطع نیاز داریم.
وی تصریح کرد:  قبل از شرکت در المپیک پیش‌بینی حضور ۶ کشتی‌گیر در فینال را داشتیم اما به دلیل آسیب‌دیدگی و  مصدومیت حسین نوری و محسن منوچهری تعداد فینالیست‌ها کم شد. سایر کشتی‌گیران نیز نسبت به حریفانشان مبارزه خوبی را داشتند و عملکرد آنها راضی کننده بود. 
وی اظهار امیدواری کرد: ۴ آزادکار کشورمان در فینال خوب ظاهر شوند، هر چند با حضور کشتی‌گیران قزاقستانی در فینال، کار را برای کسب مدال سخت خواهد کرد.ی است. 
وی گفت: انتظار هر اقدامی از سوی مسئولان برگزاری المپیک وجود دارد تا مانع قهرمانی ایران شوند، پس کشتی‌گیران ما باید به گونه‌ای رقابت کنند که طلای رقابت‌ها را بدون هیچ چون و چرایی کسب کنند.


کد مطلب: 7382

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/7382/سرمربی-تیم-کشتی-آزاد-انتظارمان-۶-فینالیست

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir