تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
جالب است ۰
جزئیات سفر احتمالی تیم ملی فوتبال به کانادا مشخص شد.
جزئیات بازی‌های احتمالی تیم ملی در کانادا
به گزارش مردم فردا،فدراسیون فوتبال در حال نهایی کردن مراحل عقد قرارداد با فدراسیون‌های دیگر برای برگزاری اردوی تیم ملی است.
طبق اعلام حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال تیم ملی در فیفا دی خرداد ۲ تا ۳ بازی دوستانه برگزار خواهد کرد‌ که البته این مسابقات به احتمال فراوان در دو کشور کانادا و قطر انجام خواهد شد‌.
ظاهرا تیم ملی قرار است ابتدا به کانادا سفر کند. طبق مذاکرات مدیران فدراسیون، شاگردان دراگان اسکوچیچ به احتمال فراوان در این کشور دو بازی دوستانه انجام می‌دهند که دیدار با کانادا تقریبا قطعی شده اما همچنان رایزنی‌ها برای انتخاب حریف دوم ادامه دارد.
با توجه به فاصله طولانی بین شهرهای کانادا و نیاز به پرواز 6-5 ساعته برای برگزاری بازی دوم، مسئولان تیم ملی و فدراسیون درصدد هستند فاصله بین شهرهای محل برگزاری بازی اول و دوم کمتر باشد تا ملی پوشان با شرایط بهتری عازم قطر شوند.
با توجه به لغو دیدار  آلبانی با روسیه در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا که قرار بود ۲ ژوئن در تیرانا برگزار شود، مسئولان فدراسیون درصدد هستند تیم ملی در دیداری تدارکاتی با آلبانی که در رتبه ۶۶ رنکینگ فیفا قرار گرفته بازی دوستانه‌ای را برگزار کنند.
طبق اعلام حسن کامرانی فر برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی به زودی مشخص خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdci.yayct1arzbc2t.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما