کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشانه‌هایی که از وخامت حال پوتین خبر می‌دهند

خبرآنلاین , 18 ارديبهشت 1401 ساعت 18:05

حضور ولادیمیر پوتین در انظار عمومی صحبت هایی مبنی بر اینکه رئیس جمهور روسیه ممکن است از بیماری بد رنج ببرد را برانگیخت. اما چه نکاتی وجود دارد که نشان دهنده رنج پوتین از وضعیت سلامتی است؟


به گزارش مردم فردا،به نقل از روزنامه اکسپرس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بیش از دو ماه پیش هنگامی که به سربازان دستور حمله به اوکراین را داد، امواج شوک را به سراسر جهان ارسال کرد. این تحول توجه زیادی را به سمت پوتین و انگیزه های او برای حمله به همسایه سابق شوروی مسکو جلب کرده است. اکنون، صحبت ها در مورد سلامتی او و اینکه آیا این موضوع در تصمیم او نقش داشته است ادامه دارد.

ظاهر فیزیکی
در خلال حضورهای تلویزیونی اخیر، پوتین به طرز محسوسی در اطراف صورت و گردن پف کرده به نظر می رسد.

تلگراف دلیل این امر را تحت درمان بودن پوتین با استروئیدها عنوان کرد.

پیش از این، در نوامبر ۲۰۲۰، کرملین مجبور شد فیلم پوتین را که در تلویزیون دولتی دچار سرفه شدید شد، ویرایش کند.

پولیتیکو به نقل از فیونا هیل - یکی از معتبرترین کارشناسان ایالات متحده در روسیه - اعلام کرد: پوتین چندان عالی به نظر نمی رسد، او نسبتاً پف کرده است.

ما می دانیم که او از مشکلات کمر رنج می برد. حتی اگر بدتر از آن نباشد، ممکن است او دوزهای بالایی از استروئیدها را مصرف کند، یا ممکن است چیز دیگری وجود داشته باشد. به نظر می رسد یک فوریت برای این امر وجود دارد که ممکن است ناشی از عوامل شخصی نیز باشد.

هیل که در دولت‌های جمهوری‌خواه و دموکرات خدمت می‌کرد، افزود: «او ممکن است این حس را داشته باشد که زمان در حال پیشروی است – بالاخره ۲۲ سال گذشته است، و این احتمال وجود دارد که پس از آن زمان رهبری چون پوتین داوطلبانه قدرت را واگذار کند. مانند الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس که فکر می کند از طریق اعتراضات گسترده و یا مرگ در دفتر کار قدرت را واگذار می کند.

تنها فرد دیگری که در دوران مدرن بیشتر از پوتین رهبر روسیه بوده است، استالین است، رهبری که در دوران کاری خود فوت کرد.

در گذشته، رئیس‌جمهور روسیه چهره‌ای به‌عنوان یک مرد قوی ساخته است و در مسابقات جودو و بدون پیراهن روی اسب عکس گرفته است.

میز ملاقات عجیب و طویل
در طول سفرهای دولتی اخیر رهبران خارجی، یک میز طولانی بین پرزیدنت پوتین و مهمانان دیده شده است. با این حال، گفته می شود که رئیس جمهور روسیه با افراد ارشد در دولت خود نیز به همین شیوه ملاقات می کند.

ماه گذشته، یک دریاسالار ارشد نیروی دریایی سلطنتی اظهار داشت که میزهای بلند می تواند نشانه ای از بیماری باشد. کریس پری، که میزبان یک مناظره آنلاین بود، گفت: «او از این میزهای بسیار طولانی برای مصاحبه با مردم استفاده می‌کند.

وی گفت: من فکر می کنم سیستم ایمنی بدن او ممکن است در حال حاضر سرکوب شود. پس او مردی است که عجله دارد.


کد مطلب: 7175

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/7175/نشانه-هایی-وخامت-حال-پوتین-خبر-می-دهند

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir