تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
جالب است ۰
سازمان لیگ در انتظار مشخص کردن گزینه‌های تیم پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان اصفهان است.
گزینه‌های نهایی پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان
به گزارش مردم فردا،بعد از اتفاقاتی که در دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس رقم خورد، کمیته انضباطی رای به انجام دیدارهای دو تیم در فصل بیست و یکم در زمین بی طرف داد. بازی رفت دو تیم بر همین اساس در اراک به میزبانی سپاهان برگزار شد که شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند حریف خود را شکست دهند.
اکنون در شرایطی که بازی برگشت دو تیم با حساسیت بالایی با توجه به شرایط جدول باید هفته آینده برگزار شود، سازمان لیگ در انتظار اعلام باشگاه پرسپولیس برای زمین مدنظر خود برای میزبانی از این دیدار است.
گفته می‌شود در وهله اول باشگاه پرسپولیس سه استادیوم در مشهد، کرج و سیرجان را به عنوان میزبانی مدنظر خود از سپاهان اعلام کرده بود که در ادامه مشهد از بین گزینه‌ها کنار رفت. اکنون از بین دو گزینه باقی مانده شروطی نیز برای انجام بازی برگشت شکل گرفته است. گفته می‌شود در صورتی که پرسپولیس خواهان میزبانی از سپاهان در استادیوم انقلاب کرج باشد، از حضور هواداران محروم خواهد بود و شورای تامین اجازه حضور طرفداران این تیم در استادیوم را نخواهد داد. از سوی دیگر در صورت اعلام سیرجان به عنوان میزبان این بازی، سرخپوشان مشکلی برای همراهی هواداران خود نخواهند داشت. البته مساله اینجاست که تا این لحظه مذاکره‌ای بین باشگاه پرسپولیس و مدیران سیرجانی برای میزبانی از دیدار این تیم برابر سپاهان به عمل نیامده است.
احتمالا استادیوم میزبان این بازی طی ۲۴ ساعت آینده اعلام شود و باید دید در نهایت یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس به چه جمع بندی در این خصوص دست خواهند یافت.
https://mardomefarda.ir/vdcj.aeafuqevtsfzu.html
منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما