تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۰
جالب است ۰
تنیسور جوان اسپانیایی با حذف ستاره‌های جهان به فینال مسابقات آزاد مادرید راه یافت و مورد تمجید جوکوویچ قرار گرفت.
نابغه‌ای که ستاره‌های تنیس جهان را حذف کرد و به فینال رسید
به گزارش مردم فردا،مسابقات تنیس آزاد مادرید در حالی پیگیری می‌شود که یک جوان 19 ساله موفق شد با حذف رافائل نادال و نواک جوکوویچ راهی فینال شود. کارلوس آلکاراز اسپانیایی بعد از شکست رافائل نادال، شب گذشته مقابل نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک و با امتیازهای 6 بر 7، 7 بر 5 و 7 بر 6 به برتری رسید. جوکوویچ بعد از بازگشت به مسابقات در این فصل هنوز عنوان قهرمانی کسب نکرده است.
آلکاراز بعد از پایان مسابقه با جوکوویچ که 3 ساعت و  35 دقیقه به طول انجامید، اظهارداشت: این برد اعتماد به نفس زیادی به من می‌دهد تا در فینال بازی کنم. این بازی مسابقه‌ای بود که من از انجام آن لذت بردم. می‌دانم که بازی واقعاً خوبی انجام دادم و در ادامه فصل فکر می‌کنم می‌توانم مقابل بهترین بازیکنان جهان بازی کنم و آنها را نیز شکست دهم، بنابراین این به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.
وی افزود: در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم. من بسیار هیجان زده هستم که توانستم چنین مسابقاتی را انجام دهم، پیش از این رافا را شکست دادم و حالا مقابل مرد شماره یک پیروز شدم. 
نواک جوکوویچ هم بعد از شکست، گفت: به او تبریک می گویم. کارلوس خیلی خوب بر اعصابش مسلط بود و این برای کسی در سن او که اینقدر بالغ و شجاعانه بازی کند تاثیرگذار است. کارلوس شایسته پیروزی بود. او مستحق برد بود البته من موقعیت‌های زیادی داشتم و این یک مسابقه فوق‌العاده بود در واقع نبردی عالی اما از اینکه نتوانستم از موقعیت‌هایم در ست دوم استفاده کنم، ناامید هستم.
https://mardomefarda.ir/vdci.yayct1azrbc2t.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما