کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی بازیگران نمایش «شام آخر»

مهر , 18 ارديبهشت 1401 ساعت 23:30

همزمان با روزهای پایانی تمرینات نمایش «شام آخر» سه بازیگر این نمایش معرفی شدند.


به گزارش مردم فردا،نمایش «شام آخر» کاری جدید از مسعود دلخواه کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌هایی چون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش دیگر را روی صحنه برده است.
دلخواه در این نمایش در کنار گروهی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان از حضور چند بازیگر باتجربه همچون کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد.
دلخواه درباره این نمایش که از اواخر اردیبهشت‌ ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، گفت: نمایشنامه «شام آخر» بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان گونه که از نامش بر می‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.
نمایش «شام آخر» با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر، خواننده و نوازنده و به کارگردانی مسعود دلخواه از ۲۵ اردیبهشت تا پایان خرداد ۱۴۰۱ در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده اجرا می‌شود.
پیش از این حضور فاطمه زعفرانی طراح صحنه و لباس، عرفان شیرنگی مدیر تولید، آرمان پارسیان آهنگساز و رهبر گروه نوازندگان، محمد مهدی سامی منش طراح نور و امیر پارسائیان مهر مدیر امور رسانه و روابط عمومی در این نمایش قطعی شده بود.
پیش فروش بلیت این نمایش که روزهای پایانی تمرینات خود را سپری می‌کند از روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ ماه آغاز می‌شود.


کد مطلب: 7150

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/7150/معرفی-بازیگران-نمایش-شام-آخر

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir