تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۰
جالب است ۰
تیم ملی والیبال نشسته که برای مسابقات جهانی آماده می‌شود دعوت نامه‌هایی را برای دیدار تدارکاتی دریافت کرده اما در عین حال پیگیر رایزنی با برخی کشورها هم است.
برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم والیبال نشسته برای مسابقات جهانی
به گزارش مردم فردا،مصر یکی از کشورهایی است که با ارسال دعوت نامه، متقاضی میزبانی از تیم ملی والیبال نشسته ایران در قالب دیدارهای تدارکاتی شده است. ترکیه هم که برای تکمیل تیم‌های شرکت کننده در تورنمنتی که میزبان آن است از ملی پوشان والیبال نشسته ایران دعوت کرده است.
البته هنوز پاسخ مثبتی از طرف ایران به این دو درخواست داده نشده است ضمن اینکه مسئولان تیم ملی پیگیر رایزنی با دیگر کشورها برای مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی در سطح بالاتر هستند. برزیل یکی از کشورهایی است که سرمربی تیم ملی با مسئولانش رایزنی هایی داشته است. رضایی متقاضی سفر برزیلی ها به ایران هستند تا شاگرانش در تهران چند دیدار تدارکاتی با آنها داشته باشند.
آلمان هم از گزینه های موردنظر در این زمینه است البته هنوز مسئولان والیبال نشسته این کشور به ایمیل دریافتی از ایران پاسخی نداده اند.
تیم ملی والیبال نشسته در حالی برای دیدار تدارکاتی این گزینه ها را پیش رو دارد که پیش از بازی های پارالمپیک توکیو روسیه را به عنوان حریف تدارکاتی خود نهایی کرد. تیم های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه پیش از بازی های پارالمپیک در تهران برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی بودند که در هر دو دیدار هم ایران صاحب برتری شدند. فینال پارالمپیک هم میان این دو تیم برگزار شد که طی آن ایران به برتری دست یافت و قهرمانی را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال نشسته این روزها پیگیر اردوهای آماده سازی خود برای حضور در بازی های پاراآسیایی و مسابقات قهرمانی جهان است. البته با توجه به لغو بازی های آسیایی و اینکه قطعا بازی های پاراآسیایی هم با تعویق در زمانبرگزاری مواجه خواهد شد، مسابقات جهانی اولویت این تیم است.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان آبان ماه با حضور ۸ تیم به میزبانی بوسنی برگزار خواهد شد. دوتیم برتر این رقابت ها نخستین سهمیه های بازی های پارالمپیک پاریس را از آن خود خواهند کرد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است.
https://mardomefarda.ir/vdcg.w9urak9qtpr4a.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما