تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
جالب است ۰
مجله «در اشپیگل» آلمان در مطلبی بدون اشاره به منابعش گزارش داد، دولت آلمان در نظر دارد تا نیرو، سامانه‌های دفاع هوایی و کشتی‌های جنگی به ناتو به منظور تقویت جبهه شرقی آن، پس از حمله روسیه به اوکراین پیشنهاد دهد.
آلمان نیرو و کشتی‌های جنگی برای ناتو می‌فرستد
به گزارش مردم فردا، طبق طرحی که ارتش آلمان به کریستینه لامبرشت، وزیر دفاع این کشور ارائه کرده است، آلمان احتمالا یک گروهان پیاده‌نظام با حدود ۱۵۰ سرباز و ده‌ها خودروی زرهی "باکسر" در اسرع وقت اعزام خواهد کرد. 
وزارت دفاع آلمان هنوز اظهارنظر نکرده است.
براساس گزارش اشپیگل، آلمان همچنین در نظر دارد تا سامانه‌های موشکی ضد هواپیما موسوم به "پاتریوت" و یک رزم ناو و یک ناوچه اعزام کند. این کشتی‌های جنگی از سایر ماموریت‌ها در مدیترانه اعزام می‌شوند. همچنین یک ناوگان از قایق‌های خدمات‌رسان با فناوری حسگر در راه دریای بالتیک است.
مسکو پنجشنبه گذشته با فرمان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه حمله هوایی، زمینی و دریایی به اوکراین را آغاز کرد. حدود ۱۰۰ هزار تن از انفجارها و تیراندازی‌ها در شهرهای بزرگ گریخته‌اند و ده‌ها تن هم کشته شده‌اند. آمریکا و دیگر اعضای ناتو کمک نظامی در اختیار اوکراین قرار داده‌اند، اما برنامه‌ای برای اعزام نیرو به اوکراین از ترس اینکه یک درگیری اروپایی بزرگتر به راه بیفتد، وجود ندارد.
https://mardomefarda.ir/vdcd.k0o2yt0kja26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین