در این سرویس، کاربران میتوانند آگهیهای پخششده از شبکههای مختلف تلویزیونی، رادیویی و VOD را مشاهده کرده، زمان پخش، برند سازنده، آژانس تبلیغاتی تولیدکننده و جزئیات هر آگهی را بررسی کنند. همچنین، امکان رأیدهی به تیزرها و انتخاب برترین تبلیغات هر ماه، از جمله ویژگیهایی است که کاربران قدیمی مدیا آرشیو به خاطر آن بازمیگردند.
اکنون مدیا آرشیو دو خدمت اصلی را ارائه میدهد. پلتفرم "تبلیغات محیطی" برای مشاهده، انتخاب، برنامه ریزی و استعلام قیمت بیلبوردها و رسانههای شهری و سرویس تیزرهای تلویزیونی برای مشاهده، تحلیل و مقایسه تبلیغات پخششده از شبکههای صداوسیما و شبکه پخش خانگی با طراحی جدید، رابط کاربری روانتر و عملکرد سریعتر، کاربران میتوانند تجربه بهتری از آرشیو بزرگترین کمپینهای ویدیویی ایران داشته باشند.
نسخه جدید سرویس تیزرهای تبلیغاتی را از طریق tv.mediaarshiv.ir مشاهده قابل مشاهده و دسترسی است.

نمایی از سرویس جدید سایت مدیاآرشیو