تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
انکر در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از شارژر ۱۰۰ واتی مبتنی‌بر فناوری گالیوم نیترید (GaN) خود رونمایی کرد؛ این شارژر قادر است سه دستگاه را به‌طور هم‌زمان شارژ کند.
کوچکترین شارژر 100 واتی GaN جهان معرفی شد
به گزارش مردم فردا،انکر (Anker) تولیدکننده‌ی بزرگ چینی لوازم جانبی موبایل و پاوربانک‌ها، در CES ۲۰۲۲ شارژر  جدید خود را با نام Anker 736 معرفی کرد. این آداپتور جدید که با نام Nano II 100W نیز شناخته می‌شود، به لطف دو پورت USB-C و یک پورت USB-A می‌تواند سه دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند.Anker 736 توانی برابر با ۱۰۰ وات را هنگام شارژ ارائه می‌کند، البته باید توجه داشت که این رقم تنها برای شارژ یه دستگاه است و شارژ هم‌زمان چندین دستگاه با مقدار توان کمتری صورت خواهد گرفت.

به گزارش androidcentral، انکر ادعا می‌کند که شارژر جدید این شرکت «کوچک‌ترین شارژر ۱۰۰ واتی نیترید گالیومی (GaN) در جهان است.» شارژرهای ۱۰۰ واتی زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند رقیب Anker 736 باشند، اما استفاده از فناوری گالیوم نیترید در این شارژر و کمک به ساخت آداپتور‌های کوچک و قدرتمند به جای آداپتور‌های بسیار بزرگ موجود در بازار، این شارژر را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

Anker 736 از منبع تغذیه‌ی قابل برنامه‌ریزی (PPS) و شارژ فوق سریع سامسونگ بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل، می‌تواند شارژی ایده‌آل برای هر دستگاهی از جمله گلکسی S22 محسوب شود؛ توان ۱۰۰ واتی به‌راحتی برای شارژ کامل تبلت‌ها یا حتی برخی لپ‌تاپ‌ها کفایت می‌کند.

شارژر جدید انکر مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) در دو رنگ‌ سیاه و سفید و با طراحی دوشاخه‌ی تاشو به بازار عرضه می‌شود و قیمتی معادل ۷۹ دلار دارد.

از دیدگاه شما، این شارژر تا چه‌ اندازه می‌تواند نیاز‌های کاربران را رفع کند؟ چه برندهای دیگری را می‌شناسید که از فناوری گالیوم نیترید در آداپتور‌های خود استفاده می‌کنند؟
https://mardomefarda.ir/vdci.qarct1aw5bc2t.html
منبع : زومیت
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما