۳۰ درصد مخاطبین پلی استیشن مشترک سرویس پلاس اکسترا یا پریمیوم هستند. پلاس پریمیوم ۸ و اکسترا ۶.۱ میلیون مشترک دارند.
به گزارش مردم فردا،سونی در کنار اعلام آماری از فروش بازیهای خود روی پلتفرم PC و میزان فروش PS VR2، جزئیاتی حول تعداد مشترکان پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم تا مارس ۲۰۲۳ به اشتراک گذاشت. در ۱۰ ماه ابتدایی در دسترس قرار گرفتن این دو سطح از اشترام پلاس، ۱۴.۱ میلیون مخاطب به آن جذب شدند و به شکل غافلگیرکنندهای، اشتراک پریمیوم رقم بالاتری را ثبت کرده است.
پلاس اکسترا ۶.۱ میلیون مشترک دارد که ۱۳ درصد کل مشترکان سرویس پلاس را تشکیل میدهد، در حالی که پلاس پریمیوم ۸ میلیون مشترک دارد و ۱۷ درصد کل مشترکان را از آن خود کرده است. به طور کلی سرویس پلاس ۴۷.۴ میلیون مشترک دارد و اکثریت آنها اشتراک پایه، یعنی اسنشال، را خریداری کردهاند.
سونی در ماههای اخیر عملکرد خیرهکنندهای را از خود بر جای گذاشته و عناوین فوقالعادهای را به کاتالوگ پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم اضافه کرده است. ما این ماه شاهد Ratchet and Clank: Rift Apart ،Dishonored 2 و Watch Dogs Legion برای مشترکین این دو سطح بودیم.