کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه اداره کل صدور مجوزات عربستان درباره استقبال از حجاج

مهر , 1 خرداد 1402 ساعت 10:37

اداره کل صدور مجوزات عربستان سعودی از آمادگی این اداره طی دوره آتی برای اجرای اقدامات لازم در خصوص استقبال از مهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.


به گزارش مردم فردا،به نقل از صدی البلد، این اداره با صدور بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که از طریق مقرهای خود در گذرگاه‌های دریایی، هوایی و زمینی و با استفاده از تمام امکانات لازم، شرایط را برای ورود تمام حجاج کشورهای مختلف جهان به عربستان، تسهیل می‌کند.

در بیانیه این اداره سعودی تاکید شده است: نیروهای انسانی با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها در کنار تسلط آنها به تمام زبان‌های کشورهایی که حاجی به عربستان اعزام می‌کنند، آماده پذیرایی از مهمانان خانه خدا هستند.

اداره کل صدور مجوزات عربستان اعلام کرد که خدمات گسترده‌ای در فضای مجازی به شهروندان و حجاج خارجی طی موسم حج امسال ارائه می‌شود.
از سوی دیگر پایگاه خبری الخلیج آنلاین به نقل از وزارت کشور عربستان گزارش داد که این کشور برای پنجمین سال پیاپی طرح «مسیر مکه» را برای خدمت رسانی به حجاج هفت کشور عربی و اسلامی اجرا می‌کند.

این وزارتخانه اعلام کرد که طرح مسیر مکه در چارچوب «چشم انداز ۲۰۳۰» عربستان سعودی با نزدیک شدن به موسم حج امسال برای پنجمین سال پیاپی اجرا می‌شود.

بر اساس این طرح، اقدامات لازم برای صدور الکترونیکی ویزا و بررسی سلامت جسمی برای زوار کشورهای مراکش، اندونزی، مالزی، پاکستان، بنگلادش، ترکیه و ساح عاج، به سهولت انجام می‌شود.

در این طرح، حاجی‌های کشورهای مذکور به محض ورود به عربستان، در مسیرهای مشخص به محل اسکان خود منتقل شده و بارهای آنها به صورت جداگانه به دستشان می‌رسد.


کد مطلب: 18610

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/18610/بیانیه-اداره-کل-صدور-مجوزات-عربستان-درباره-استقبال-حجاج

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir