کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشتیبانی بیش از 300 بازی و برنامه از DLSS انویدیا

شهر سخت افزار , 31 ارديبهشت 1402 ساعت 22:00

انویدیا می‌گوید اکنون فناوری DLSS در بیش از 300 بازی و برنامه پشتیبانی می‌شود. هم زمان انویدیا اعلام کرده جمعاً 34 بازی DLSS3 پشتیبانی می‌کنند. اطلاعات بیشتر درباره پشتیبانی از DLSS را در ادامه بخوانید.


به گزارش مردم فردا،لیست بازی های سازگار با DLSS 
همان‌طور که می دانید Deep learning super sampling (DLSS) فناوری اختصاصی انویدیا در کارت‌های گرافیک RTX است که از هسته‌های Tensor برای افزایش کیفیت و وضوح تصویر استفاده می‌کند. در عمل DLSS این امکان را به گیمرها می‌دهد تا با همان سخت افزارها، بازی‌ها را با نرخ فریم دهی بالاتری اجرا کنند.
انویدیا به طور رسمی اعلام کرده است هم اکنون 34 بازی از DLSS3 و 298 بازی از DLSS2 پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب با احتساب پنج بازی که تنها از DLSS1 پشتیبانی می‌کنند، لیست بازی‌های سازگار با DLSS جمعاً از 300 عنوان فراتر می‌رود.

هم زمان انویدیا خبر از اضافه شدن پشتیبانی از DLSS3 به برنامه D5 Render داد. D5 Render یک بازی یا بنچمارک نیست اما به طراحان و معمارها امکان رندر سه بُعدی را می‌دهد.
D5 Render – DLSS3
Outlast Trials – DLSS2
Bus Simulator 21 – DLSS2
KartKraft – DLSS2
Voidtrain – DLSS2
Moon Runner – DLSS2
Ashfall – DLSS3
در بین لیست بازی‌هایی که اخیراً پشتیبانی از نسل دوم DLSS به آنها اضافه شده است، عناوینی چون The Outlast Trials و Bus Simulator 21 به چشم می‌خورد. در طرف مقابل بازی آتی Ashfall پشتیبانی از DLSS3 را با خود خواهد داشت. بتای بازی مزبور در ژوئیه امسال در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

متأسفانه جدیدترین نسل از فناوری DLSS یا همان DLSS3، تنها توسط کارت‌های گرافیک سری RTX 40 پشتیبانی می‌شود.


کد مطلب: 18606

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/18606/پشتیبانی-بیش-300-بازی-برنامه-dlss-انویدیا

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir