تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در جاده‌های ۱۵ استان خبر داد و وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به تهران را سنگین اعلام کرد.
جاده‌های ۱۵ استان امروز بارانی است
به گزارش مردم فردا،از مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون وضعیت جوی جاده‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، قم، اصفهان، البرز، تهران، مازندران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان بارانی است.

گزارش مرکز از وضعیت ترافیکی راه‌های شمالی نیز گویای آن است که هم اکنون تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت روان است. جاده هراز در مسیر رفت و برگشت نیز از ساعت ۷ تا ۱۶ امروز مسدود است.

بارش پراکنده باران هم اکنون محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران – شمال را دربرگرفته است و شرایط جوی جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت نیز عادی است.


آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر می‌دهد.

ترافیک محور شهریار – تهران نیز در برخی از مقاطع نیز سنگین است.

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرده است که هم‌زمان با پایان تعطیلات اردیبهشت از ۲ هزار و ۵۲۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۰.۲ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم) نیز از امروز تا ۹ خرداد از ساعت ۷ تا ۱۶ در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه (فیروزکوه) انجام شود.
https://mardomefarda.ir/vdcjimev.uqeoyzsffu.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما