کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علیرضا قربانی در کرمان، شیراز و کیش کنسرت می‌دهد

مهر , 30 ارديبهشت 1402 ساعت 18:00

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در ادامه تور کنسرت‌های جدید خود به استان کرمان، شیراز و کیش سفر می‌کند.


به گزارش مردم فردا،تور کنسرت‌های جدید علیرضا قربانی که از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده بود، پس از گرگان، رشت و تبریز، یکم و دوم خرداد در تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان و ۴ خرداد در سینما قدس سیرجان اجرا می‌شود.
علیرضا قربانی سپس ۷ تا ۹ خرداد هر شب در تالار حافظ شهر شیراز روی صحنه می‌رود و ۱۲ خرداد نیز در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش میزبان علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی خواهد بود. ضمن اینکه تمامی این اجراها در ۲ سانس ۱۹ و ۲۲ است.
همچنین کنسرت‌ علیرضا قربانی در تبریز که از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده بود به دلیل استقبال مخاطبان یک شب دیگر تمدید شد و ۳۰ اردیبهشت نیز کنسرت این خواننده در تبریز برگزار می‌شود.
برنامه اجرا در تهران متعاقبا اعلام خواهد شد.
در کنسرت شهر رشت علیرضا قربانی، صدای این خواننده در میانه اجرای یک قطعه گرفت و پیرو آن، حاضران در سالن قطعه را با همراهی ارکستر خواندند و علیرضا قربانی به احترام مردم با آنها همخوانی کرد. ویدیوی این صحنه در فضای مجازی بارها منتشر و با استقبال روبه‌رو شد. این بخش از اجرا با کپشن «صدای مردم که باشی، مردم هم صدایت خواهند شد» بارها بازنشر شد.
در این تور کنسرت‌ها رپرتواری قدرتمند از آثار جدید علیرضا قربانی از ساخته‌های علیرضا افکاری و حسام ناصری با مدیریت هنری حسام ناصری و با حضور هنرمندان تراز اول موسیقی کشور روی صحنه خواهد رفت.
قطعات رپرتوار این کنسرت‌ها ترکیبی از محبوب‌ترین قطعات علیرضا قربانی و آثار جدید این خواننده صاحب تاثیر موسیقی ایران است که همچون گذشته در فضایی عاشقانه و اجتماعی تقریر یافته و می‌توان این کنسرت را در راستای کنسرت «با من بخوان» از کنسرت‌های موفق علیرضا قربانی دانست.
در این مجموعه از آثار، تلاش شده است که از آثار شاعرانی همچون احمد شاملو، امیرخسرو دهلوی، حسین منزوی، حسین غیاثی و همچنین بهره‌مندی از آثار بزرگان ادبیات ایران ترکیبی شایسته برای مخاطبان موسیقی ایران فراهم شود. همچنین در این کنسرت‌ها قطعات «با من بخوان» و «روزگار غریب» که از قطعات محبوب مخاطبان است به احترام آنها اجرا خواهد شد.
مجموعه این کنسرت‌ها توسط موسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و آهنگ اشتیاق در سراسر ایران به اجرا در خواهد آمد.


کد مطلب: 18582

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/18582/علیرضا-قربانی-کرمان-شیراز-کیش-کنسرت-می-دهد

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir