کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افت قیمت «شاهین» در روز ثبات خودروهای اقتصادی

اکو ایران , 12 ارديبهشت 1402 ساعت 21:00

محصولات سایپا امروز با چه قیمتی راهی بازار شدند؟ ارزیابی‌ها نشان از آن دارد که امروز سایپایی‌ها بدون تغییر، قیمت گذاری شدند و ثبات قیمت داشتند.


به گزارش مردم فردا،با توجه به ارزیابی بازار شاید بتوان گفت نرخ دلار یکی از عوامل مهم ایجاد ثبات در بازار خودرو بوده است و توانسته خودروهای اقتصادی سایپا را با خود در یک مسیر قرار دهد.
قیمت محصولات سایپا در بازار
خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
قیمت «شاهین» امروز در بازار 672 میلیون تومان شد و افت قیمت 8 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. امروز «کوییک‌R » در بازار 412 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم در بازار 399 میلیون تومانی شد. اما خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 386 میلیونی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 388 میلیون تومان دست به دست شد و رشدی 2 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 385 میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد.


کد مطلب: 18256

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/18256/افت-قیمت-شاهین-روز-ثبات-خودروهای-اقتصادی

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir